Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
21-07-2013 kl. 10:36
Hvis den ikke var utæt ved levering, så er det noget du selv hænger på - den kan være blevet utæt efter købet. Men det lyder til din forhandler er ret large, så hør ham da ad.
Profil slettet
21-07-2013 kl. 18:50
Helt enig med KS, de laver den uden problemer hvis det er en seriøs forhandler.
Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008
22-07-2013 kl. 02:09
Nu siger du jo selv, at den har været til rep hos forhandleren med aircon anlægget pga. en føler der rev sig løs, og den har haft mislyde lige siden, så kunne man godt udlede at det er en følgeskade fra den reperation.
Men hvis du er medlem af FDM, så rådfør dig med dem først, for det er ikke altid lige nemt at gennemskue købeloven når det kommer til biler, for formodningsreglen dækker ikke alt. Min mor og stedfar købte en bil hos en forhandler, og et par måneder efter gik der vand i sikringsboksen til ABS systemet. Forhandleren ville gerne dække lønnen og de så selv betalte for delene (ca. 1700kr), men det ville min stedfar ikke, og det kostede så 12.000kr alt i alt.
Men hvis du er medlem af FDM, så rådfør dig med dem først, for det er ikke altid lige nemt at gennemskue købeloven når det kommer til biler, for formodningsreglen dækker ikke alt. Min mor og stedfar købte en bil hos en forhandler, og et par måneder efter gik der vand i sikringsboksen til ABS systemet. Forhandleren ville gerne dække lønnen og de så selv betalte for delene (ca. 1700kr), men det ville min stedfar ikke, og det kostede så 12.000kr alt i alt.