Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

31-05-2013 kl. 16:08

Når bilen er driftvarm og du kommer til lyskryds skal du holde helt stille med foden på bremsen og i frigear og kobling ude. Så skulle det gerne virke

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

01-06-2013 kl. 00:07

Reklamer skrifteligt til forhandler og importør

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

01-06-2013 kl. 12:38

Jesper okey. I eks bmw er det 5grader. Men det er for dårligt det ikke virker. jeg tror der er løs forbindelse

Profil slettet

Profil slettet

10-06-2017 kl. 10:17

Det er søreme heller ikke nogen som har sagt at Kia er god eller deres service er god, udover 1 person her på siden og Kia.com selv :-)

https://dk.trustpilot.com/review/kia.com/dk

Profil slettet

Profil slettet

10-06-2017 kl. 10:18

Eksempel:

Anja Gundersen1 anmeldelseOffentliggjort 4. april 2017Opdateret 4. april 20171,5 år gammel Kia Rio med rust på bagklappen :-(Jeg har en Kia Rio som er købt i december 2015. Bilen har nu fået to små rustbobler ved stoplyset øverst på bagklappen. Jeg henvender mig selvfølgelig til forhandleren hvor den er købt, Brdr. Clausen i Holbæk. Fra start af syntes de det ser mærkeligt ud, der bliver taget billeder med et såkaldt specialkamera, og disse bliver sendt til Kia Danmark ( siger de ) Jeg får så besked tilbage om, at dette er selvforskyldt grundet brug af isskraber. Dvs. de påstår at jeg har ridset lakken med en isskraber som så skulle gøre at der er kommet disse to små rustbobler. Der er ingen ridser at se med det blotte øje omkring rustpletterne og jeg har aldrig brugt en isskraber på min bil! Så det er altså en ommer!!!
7 års rustgaranti - undskyld men på hvad, gearstangen i plast?
Jeg syntes det er lavmålet af service fra Brdr. Clausens og Kia's side.
Skuffelsen er stor, trods det er jeg super glad for min Rio. ( dog helst uden rust ) Besvarelse fra KIAOffentliggjort 5. april 2017Hej Anja.

Tak for din anmeldelse. Jeg er rigtig ked af din oplevelse med rust på din bil. Først og fremmest vil jeg gerne sige at vi tager vores ansvar mht. garanti meget seriøst og ønsker ikke at løbe fra dette. Lakgaranti er gældende i 5 år. I dette tilfælde med din bil er det dog vurderingen at rusten/skaden stammer fra en udefrakommende påvirkning der har beskadiget lakken og dermed forårsaget rusten. Sådanne ting er ikke dækket af rustgaranti. Hvis du ønsker en yderligere dialog og vurdering skal jeg henvise dig til din forhandler igen, det er dem der varetager den enkelte garantisag på en kundes bil.

Med venlig hilsen

Thomas Willecke

KIA Import Danmark AS

J R

J R
bruger siden
13-12-2013

10-06-2017 kl. 10:55

Du må have været uheldig med forhandleren.

Vi har 2 Rio'er i firmaet. Og der har ikke været et piv, hvis der har været noget teknisk i vejen.
Der er skiftet en ABS sensor. Faktura nul kr.

Ellers har de holdt service. Og priserne herpå har indtil 50.000 km på begge været under 2000 kr pr gang.

Har dog observeret at automatisk start/stop som regle ikke er available. Men har ikke tænkt nærmere over det.

Vores private Mercedes C200 havde også usædvanlig længe imellem den ville benytte start/stop. Det ændrede sig drastisk efter service. Der kan den konstant. Også med AC og radio etc kørende.

Det kunne da godt være man skulle nævne det ved næste service på KIA.

Ellers har vi været mega glade for de små Rio'er. behagelige, godt udstyret, fornuftig økonomi.
Eneste anke er at en af vores ansatte har dårlig ryg, og derfor ikke sidder ideelt med den lille krumning der er på ryglæn og nakkestøtte.

Profil slettet

Profil slettet

11-06-2017 kl. 08:40

Henrik S

bruger siden
31-01-2011

skrev:
Trustpilot er vejen til sandheden, kunne du så ikke lige fortælle os hvilke mærker
der så er over middel.

Kan du ikke selv google det ? Tråden handler om Kia, så ingen grund til at trolle andre mærker ind i det.