Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
H P
bruger siden
06-01-2004
26-05-2013 kl. 21:30
Jeg tvivler på at bilen bliver repereret ordentligt, jeg vil anbefale dig at skrive til Lindholm og kræve at bilen bliver fikset een gang for alle.
Hvis de ikke selv kan klare opgaven, så må de køre den på et aut. værksted.
Sådan et stik skal ikke loddes, det skal skiftes ! Det kunne jo også være at der var blevet lavet et bedre.
Et dårligt stik er en forholdsvis bagatel, det er ærgeligt hvis det skal ødelægge glæden ved bilen for dig, og så er det simpelthen under al kritik den behandling Lindholm giver dig, den mekaniker der laver samme dårlige løsning på din bil, burde tæskes med en våd Søndagsberlinger.
Du skal ikke lade dem lodde det stik en eneste gang mere.
Hvis de ikke selv kan klare opgaven, så må de køre den på et aut. værksted.
Sådan et stik skal ikke loddes, det skal skiftes ! Det kunne jo også være at der var blevet lavet et bedre.
Et dårligt stik er en forholdsvis bagatel, det er ærgeligt hvis det skal ødelægge glæden ved bilen for dig, og så er det simpelthen under al kritik den behandling Lindholm giver dig, den mekaniker der laver samme dårlige løsning på din bil, burde tæskes med en våd Søndagsberlinger.
Du skal ikke lade dem lodde det stik en eneste gang mere.
Profil slettet
27-05-2013 kl. 07:46
Henrik Svarre skrev:
Jeg købte marts 2012 en 4 år gammel Renault Megane, der var 1 års garanti fra Lindholm biler, fordi den stadig var "ny bil". Der kom 2 måneder efter en løs forbindelse i passager sædet i airbag systemet, ikke noget kritisk, men en lampe tænder i instrument bordet, og køre computeren skifter hele tiden over på "check airbag". Rimelig træls da man ikke kan følge med i brændstof forbrug og bruge ens køre computer. Ikke det store, men alligevel irriterende.
De har lavet det på garanti 5 gange, med mellem 1 og 2 måneders mellemrum. De sidste 3 gange, kommer fejlen på samme måde hver gang, jeg rykker sædet frem fordi der kommer folk på bagsædet, 1 gang. Efter reparationen rykker jeg 1 gang på det lorte sæde, så brokker den sig. Nu får de den til reparation for 6 gang i morgen, og hver gang er jeg blevet lovet "at så må vi lige få den ind en dag hvor jeg har god tid til at lodde det stik."
Syntes bare ikke jeg magter det mere, vi er flyttet 60km siden sidste år, og det taget sgu meget tid af ens dag når de forlanger at have den 07:30, og så at jeg skal afhente igen 15:30, jeg møder klokken 7, og har fri klokken 16, så der går immervæk 4 timer af min arbejdsdag på at de skal have den ind.
Har jeg ikke andet valg end at blive ved med at aflevere den når det går i stykker, for det gør det sgu sikkert igen. Ved at ved elektronik kan man ophæve køb ved 3 reparationer af samme fejl, gælder dette også bil handler? Vil egentlig hellere af med bilen, men tvivler på jeg får de 130k jeg gav for den (ville sikkert heller ikke være rimeligt) men hvad gør man i den her situation?
Sælg den NU !!!!!!!. Henrik
Det er en lortebil.
Har selv haft en den er et økonomisk marerit.