Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
04-04-2013 kl. 16:34
Nu er spørgsmålet imidlertid om priserne er med moms og inclusiv oile og filter....
Ellers er det egentligt billigt på Aut værksted...selve prisen for de 2store og de 3 små service giver 170kr pr mdr. det kan du ikke få service aftale til tror jeg ikke. Med hensyn til bremser pære, visker mv er 5000 ikke slemt. Skal give 3000 for bremser til en C1.....såå det syns jeg er fine priser du har fået oplyst af en Aut forhandler...Men klart de fleste syns jo nok det ikke kan være rigtigt, men springer man over der hvor man ikke skal kan det koste det dobbelte. Hvis man vil være sikker på tingene og vide hvad man har med at gøre er Aut værksted at foretrække....oggså hvis der bliver lavet en fejl eller bilen efterfølgende ikke virker...
OBS har du husket at ligge A/C service til som ca koster alt fra ca 750 til 1200kr om året.
Ellers er det egentligt billigt på Aut værksted...selve prisen for de 2store og de 3 små service giver 170kr pr mdr. det kan du ikke få service aftale til tror jeg ikke. Med hensyn til bremser pære, visker mv er 5000 ikke slemt. Skal give 3000 for bremser til en C1.....såå det syns jeg er fine priser du har fået oplyst af en Aut forhandler...Men klart de fleste syns jo nok det ikke kan være rigtigt, men springer man over der hvor man ikke skal kan det koste det dobbelte. Hvis man vil være sikker på tingene og vide hvad man har med at gøre er Aut værksted at foretrække....oggså hvis der bliver lavet en fejl eller bilen efterfølgende ikke virker...
OBS har du husket at ligge A/C service til som ca koster alt fra ca 750 til 1200kr om året.
Dette indlæg blev 04-04-2013 16:41 redigeret af dets forfatter.
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
04-04-2013 kl. 16:48
Michael Frandsen skrev:
Ang. 2012 Renault Clio IV 0,9 5d. TCe 90 Expression, 90HK
Jeg har fået oplyst disse priser på følgende:
2*stort service+3 * lille service over 5 år ved max 75.000 km ialt: 10.200
Ovenstående+udskiftning af sliddele(bremser, pærer, viskere): 15.200
Umiddelbart mener jeg at 5000 kr for sliddele på en ny bil over 5 år er for meget at give.
Hvad er jeres erfaring prismæssigt på 5*service over 5 år ved 75.000 km?
Du skal se på det på en anden måde.
tag de 15.200kr og divider med 75.000km. Det giver ca 20øre pr km, syntes du det er dyrt, hvad koster din afskrivning/verditab pr km, eller dit brændstofforbrug pr km.
Hilsen Lars
Profil slettet
04-04-2013 kl. 19:35
Husk bare på 1 ting, forhandleren tilbyder ikke dette produkt hvis de ikke tjente penge på det, så du skal gøre op med dig selv, om du vil ligge 2000 - 6000 kr for service, eller om du vil betale x kr hver måned, det bliver i sidste ende det samme, med mindre at du sælger bilen lige før service, så har du jo betalt for 11 mdr som du ikke får tilbage :-(
Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk
Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk