Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

15-01-2013 kl. 10:23

Hej Nick

Jeg vil sige at det er normalt at man kan få lov til at prøvekøre en nyere model mens din egen er på værkstedet...Har selv arbejdet hos en lokal bilforhandler og der benyttede jeg mig af samme tricks...Det går ud på at få kunden evt til at bytte sin egen bil ud med evt. en nyere model

Men ja alt det markedsføring er jo til for at få kunderne ind i butikkerne og få dem ud og kører..Hvor mange af dem der ender med at købe en bil skal jeg ikke kunne svare på

Selvom du ikke køber bilen mens din egen er på værkstedet så vil du huske forhandleren og handle evt. der næste gang :-)

Så nej det er ikke nogen skam at spørge om lov at prøvekøre en bil

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

15-01-2013 kl. 10:43

Ja du har ret at man kan få lov til at prøvekøre visse biler hvor derimod en Mustang eller en ST der vil det kræve noget mere at få lov til at tage en tur i sådan en :-)

Men man kan jo være heldig

Ved bare at det er nemmest at få lov til at prøve små biler eller biler med små motorer hvorimod stærke og hurtige biler, der er det straks sværre for en gut på 25 :-)

Profil slettet

Profil slettet

15-01-2013 kl. 15:00

Jeg kan sagtens genkende det billede at folk kom for at prøvekøre bare for at prøve og ikke andet

Det er også helt fint men kan være trættende i længden og den slags købere kan man hurtige spotte efterhånden

Prøvede det selv til et åben thus hos en Seat forhandler hvor der kom 2 gutter fra Herning for at prøve den nye Ibiza Cupra...Bilen var spritny og kunne bruges til evt. prøvekørsel...Da de kom tilbage var de alligevel ikke interesseret men man kunne lugte at dækkene var lidt ''brændte''

Som jeg også skrev så er det nemmere ved de almindelige bilmærker hvorimod de dyre bilmærker vil være lidt sværere, men man kan være heldig