Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

17-12-2012 kl. 22:59

Fin tråd Joakim og tak for de positive ord om min person, men jeg har et spørgsmål? hvad mener du med CS (Mads Andersen)?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

17-12-2012 kl. 23:12

@Joakim: Fin tråd med gode synspunkter, men Mads og jeg (C S) er to forskellige personer :-) Mads har e-bil.dk, og jeg gør blot reklame for den som ivrig bruger af siden :-)

Mvh C S
www.e-bil.dk

Profil slettet

Profil slettet

17-12-2012 kl. 23:45

Jeg kan ikke tage ære for de fine indlæg og til tider meget flotte skrevne indlæg fra CS. :-)

Profil slettet

Profil slettet

18-12-2012 kl. 10:22

Godt skrevet Joakim

Du rammer meget godt på de fleste punkter og Bilbasen er er gjort opmærksom på de mange gange både fra KS side men også fra de andre bruger

Forummet er ikke hvad den har været en gang hvilket er sørgeligt for os der er tossede med biler :-)

Jeg har nævnt dette flere gange på deres FB side men uden held, det sidste indlæg fra BilBasen på FB gik ud på følgende: Bilbasen ville være et bedre sted hvis...

Og så kom jeg med en lang smøre men ingen respons da det ikke er noget som de tjener penge på....Der var også folk der brokkede sig over flexleasing biler og biler uden afgift...Igen som de tjener penge på og ikke vil gøre noget ved det

For et par dage siden læste jeg en overraskende nyhed hos Sand Jensen, og det er at de trækker sig væk fra BilBasen og går over til biltorvet.dk
Denne side er faktisk ejet af bilforhandlere og vil fremover være et sted hvor de vil fokusere på at annoncere deres biler..

Der blev jeg overrasket og tænkte på om denne BilBasen som en gang var stor er på vej til at grave sin egen grav

Ja det var et sidespor men synes det var alligevel relevant

Ha god dag

T i

T i
bruger siden
17-06-2006

18-12-2012 kl. 10:28

Udmærket indlæg Joakim.

Alle bør prøve at holde den gode tone!
Samtidig må man forstå at man er nødt til at underbygge de påstande man kommer med, istedet for at blive fornærmet/sur når folk stiller spørgsmål til en "sviner" mod en anden/forhandler etc.

Profil slettet

Profil slettet

18-12-2012 kl. 17:16

Det er ret nemt at ordne den problemstilling omkring ens brugernavne, det er meget få steder de har det som her på BB, alle andre steder kan du ikke oprette et brugernavn hvis en anden bruger har det samme.

Der er desværre heller ikke en seriøs styring af forummet, for hvis det havde fundet sted på min side? så har den falske KS blevet slettet og hans ip adresse spærret efter første indlæg, men igen, det kunne jo ikke ske, da du ikke kan oprette 2 ens brugernavne på min side.

Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk

Profil slettet

Profil slettet

18-12-2012 kl. 19:09

det er nemt at svare på, bb ser sikkert forummet som en service til brugerne hvor de ikke direkte tjener penge på det. Andre sider inkl. min egen, ser brugerne som en der skal passe og plejes nu hvor de bruger deres tid på siden, de kunne jo bare surfe videre til de andre 100 vis af bil sider på nettet.