Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
06-12-2012 kl. 07:59
Det er da sikkert meget fint, men dog tror jeg ikke der er et grundlag for flere af disse produkter, der allerede findes i overflod. For det fremgår ikke helt konkret i spørgeskemaet hvad I vil forebygge? Frost på ruden? Sne på forruden?
Men fint initiativ, som dog allerede har fået opfyldt sin plads på markedet :-)
Mvh C S
www.e-bil.dk
Men fint initiativ, som dog allerede har fået opfyldt sin plads på markedet :-)
Mvh C S
www.e-bil.dk
Profil slettet
06-12-2012 kl. 12:02
Det lyder vældig fint !
Dog vil jeg tilføje, at hvis man opfinder et varmetæppe med elektrisk opvarmning , der aktiveres via en app til tablets /smartphones, så bliver det vel en løsning der ikke er helt billig....
(I hvert fald hvis den også skal være så driftsikker at man kan stole på den gennem hele vinteren.)
Nu eksisterer problemet kun for biler der parkeres udendørs. Det vil sige på gader, i gårde, på parkeringspladser.
Her vil tyveri af de (kostbare?) elektriske tæpper nok betyde at folk alligvel i sidste ende vender tilbage til mere lavpraktiske løsninger som de-ice`r eller simpelthen at man tager en 2 liters flaske med lunkent vand med lidt opvaskemiddel i ud til sin frosne bil ...
Men nye ide`er er altid velkomne .
Dog vil jeg tilføje, at hvis man opfinder et varmetæppe med elektrisk opvarmning , der aktiveres via en app til tablets /smartphones, så bliver det vel en løsning der ikke er helt billig....
(I hvert fald hvis den også skal være så driftsikker at man kan stole på den gennem hele vinteren.)
Nu eksisterer problemet kun for biler der parkeres udendørs. Det vil sige på gader, i gårde, på parkeringspladser.
Her vil tyveri af de (kostbare?) elektriske tæpper nok betyde at folk alligvel i sidste ende vender tilbage til mere lavpraktiske løsninger som de-ice`r eller simpelthen at man tager en 2 liters flaske med lunkent vand med lidt opvaskemiddel i ud til sin frosne bil ...
Men nye ide`er er altid velkomne .
Dette indlæg blev 06-12-2012 12:02 redigeret af dets forfatter.
Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006
06-12-2012 kl. 16:23
Hvad skulle det hjælpe at opvarme tæppet? Hvis man gider at bruge tid hver aften på at lægge tæppet over forruden vil den også være isfri om morgenen uden varme.