Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
06-10-2012 kl. 12:06
Det smarte er at de lander på det samme tal, så man skal tro at der er en fejl et sted i systemet, det kan godt være en fejl, og det må du selv vurdere om der er tilstrækkelig dokumentation iform af servicebog, regninger på rep / service?
Hvis du ikke er sikker? så køb en anden bil, især hvis bilen står hos en lille forhandler og din mavefornemmelse siger nej nej.
Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk
Profil slettet
06-10-2012 kl. 13:16
Hvilken bil er der tale om Kenneth?
Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk
Profil slettet
06-10-2012 kl. 16:07
Jeg kunne heller ikke forestille mig at det er en aut. forhandler af BMW, hvorfor skulle de importere en brugt bil?
Men de forhandlere, så som US autocenter i Karlslunde som har mange års erfaring med at importere amr. biler, dem bør der ikke være problemer med at handle hos, men selv forhandlere kan blive snydt desværre.
Ps. der findes sikkert personer som har oplevet en dårlig handel hos US Autocenter, jeg kender dem ikke, men igen, det kan man finde hos selv de mest seriøse forhandlere.
Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk
Profil slettet
06-10-2012 kl. 16:09
Profil slettet
06-10-2012 kl. 18:04
http://www.cvr.dk/Site/Forms/CompanySearch/CompanySearch.aspx
Begge er aktive og hedder næsten det samme og med samme tlf.nr., så det ene er jo ikke lukket ned...lidt mystisk :-/ og mine alarmklokker ringer bigtime her !!!!
Dette indlæg blev 06-10-2012 18:06 redigeret af dets forfatter.
Profil slettet
06-10-2012 kl. 18:49
Profil slettet
06-10-2012 kl. 19:58
Jeg ville glemme den bil og kigge efter en anden ;-)
Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk