Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

06-10-2012 kl. 12:06

Bilen er sikkert spolet op før den blev indreg. så er den mindre værd og når den skal sælges igen, så spoler man den ned igen.

Det smarte er at de lander på det samme tal, så man skal tro at der er en fejl et sted i systemet, det kan godt være en fejl, og det må du selv vurdere om der er tilstrækkelig dokumentation iform af servicebog, regninger på rep / service?

Hvis du ikke er sikker? så køb en anden bil, især hvis bilen står hos en lille forhandler og din mavefornemmelse siger nej nej.

Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

06-10-2012 kl. 13:16

Der er så heldigvis 1000 andre biler til salg, så find en du er tryg ved og køb hos et seriøst sted, helst med 6 mdr. reel garanti.

Hvilken bil er der tale om Kenneth?

Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk

Profil slettet

Profil slettet

06-10-2012 kl. 16:07

Nu findes der seriøse forhandlere som nærmest kun har import biler og de er sikkert 100 % seriøse med det de foretager sig. Men, hvorfor skulle en forhandler have en eller to biler holdende som er impoteret? Jeg skal kunne stole 100% på den forhandler hvis jeg skulle handle import hos dem.

Jeg kunne heller ikke forestille mig at det er en aut. forhandler af BMW, hvorfor skulle de importere en brugt bil?

Men de forhandlere, så som US autocenter i Karlslunde som har mange års erfaring med at importere amr. biler, dem bør der ikke være problemer med at handle hos, men selv forhandlere kan blive snydt desværre.

Ps. der findes sikkert personer som har oplevet en dårlig handel hos US Autocenter, jeg kender dem ikke, men igen, det kan man finde hos selv de mest seriøse forhandlere.

Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk

Profil slettet

Profil slettet

Profil slettet

Profil slettet

06-10-2012 kl. 18:04

Inden du køber bil der, ville jeg da lige stillet dem spørgsmålet om hvorfor der er 2 ens firmaer på samme adresse?

http://www.cvr.dk/Site/Forms/CompanySearch/CompanySearch.aspx

Begge er aktive og hedder næsten det samme og med samme tlf.nr., så det ene er jo ikke lukket ned...lidt mystisk :-/ og mine alarmklokker ringer bigtime her !!!!

Dette indlæg blev 06-10-2012 18:06 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

06-10-2012 kl. 18:49

Man har ikke 2 ens selskaber som hedder det samme, det er dobbelt op på alle udgifter og noget værre rod, jeg kunne forestille mig, ikke at der er sådan, men jeg kunne godt forestille mig at du handler med det ene firma og skriver slutseddel med det andet firma, eller de 2 firmaere er inde over den samme handel, hvem kan gennemskue det når de hedder det samme...næsten?

Profil slettet

Profil slettet

06-10-2012 kl. 19:58

Er den bil virkelig al den tid du bruger værd? og hvorfor skal den være importeret?

Jeg ville glemme den bil og kigge efter en anden ;-)

Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk