Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

30-09-2012 kl. 21:52

Hej Ronny.
Det er nok lidt sent af advare imod at købe en bil ubeset, det har du jo nok lært nu.:-)

Dernæst, så skriver du ikke hvor gammel Yarisen er, hvis den har nogle år på "bagen", så er det vel småting den fejler, syntes jeg.

Ud fra det du skriver, så syntes jeg altså ikke at du har købe "katten i sækken".

Og nu er det jo ikke forhandlerens "skyld" at du bor på sjælland, vel ?
Dermed ikke sagt at han ikke burde have tjekket bilen bedre, inden han sendte dig til jylland og hente bil.

der er fordele ved at handle lokalt

Fiks nu de småting og nyd din dejlige bil.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

30-09-2012 kl. 22:33

Nu vil jeg ikke mene det er grove ting, hvis bilen har nogle år på bagen. Og som andre nævner, så er det at købe bil ubeset ikke fantastisk smart, da sælger altid er interesseret i at komme af med bilen.

Men så var det en lærestreg, og de småting kan nemt fikses :-)

Mvh C S
www.e-bil.dk

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

01-10-2012 kl. 05:47

Der er 2 ting jeg ikke forstår.

Hvad får en Skællænder til at købe bil i Jylland, da brugtbilspriserne gennemsnitlig er billigere på Sjælland.

Og hvad får folk til at købe en brugt bil ubeset.

Hvis man vil handle langt hjemmefra bør det da være en særlig bil, og ikke en almindelig Yaris, som kan fås overalt.

Som udgangspunkt skal man ikke stole blindt på en brugtbilsforhandler, og i serdeleshed ikke på en mand fra Nr Snede, når han kalder sig selv for sønderjyde, så er der noget galt.

Hilsen Lars

Profil slettet

Profil slettet

02-10-2012 kl. 19:26

Det nemmeste du kan gøre at få en FDM attest på bilen og en aftale om at alle O fejl bliver lavet inden levering, nemt, sikkert og lige til.

Ps. jeg tror ikke at nogle af dem som har skrevet i denne tråd er bilforhandler?

Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk

Profil slettet

Profil slettet

24-11-2012 kl. 13:36

I kunne indfører 6 mdr 100 % garanti, så er kunder sikret 6 måneder frem fra købsdato og mange problemer kunne undgås og i kommer forhåbentligt ikke i medierne igen, altså en win / win for jer begge.

mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk

Jannik Christensen

Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008

24-11-2012 kl. 17:25

Det beviser endnu engang at der er to sider af samme sag, og hvis man ikke er parat til enten selv at skifte de ting der går i stykker, eller bruge en dag og de penge det koster at krydse broen, så skal man nok holde sig fra at købe bil i Jylland.

Profil slettet

Profil slettet

24-11-2012 kl. 17:52

Jeg havde nu ikke fået den opfattelse af at forhandleren var useriøs, det virker til at køber ikke har været helt inde i hvad der er rimeligt og hvad der ikke er at en forhandler skal lave.

Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk

Profil slettet

Profil slettet

25-11-2012 kl. 07:38

Måske også mærkeligt at Ronny W "forlader" tråden i starten af oktober mdr.?
Og dette uden selv, retfærdigvist, at oplyse op den seneste udvikling omkring udskiftningen af topstykke, dørstop, lakrep uden omkostning for Ronny og med den - synes jeg - forbilledlige service at bilen afh/bringes til ham. ?

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

25-11-2012 kl. 10:50

Det er nemt nok, og som regel også uden omkostninge for en selv, at hænge andre ud på nettet.

I dette tilfælde har jeg dog intrykket af at der ikke var megen forståelse for Ronny´s historie, og det viste sig så også at den kun fortalte noget af sandheden.

Jeg ville ikke være bange for at handle hos Sej biler i nr. Snede, hvis det bar der min næste bil holdt.

Hilsen Lars