Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

05-09-2012 kl. 20:21

Udvendigt er den alt for kedelig - det ligner blot et facelift af G5 og G6, hvor den i profil næsten er 100% magen til G6. Og rattet er i mine øjne kæmpe no-go, og navigationsskærmen ser ret stor ud. Måske en kende for stor.

Men sådan har jeg altid haft det med Golf - den kræver lidt tilvænning, men så er den sgu egentlig ret flot efter noget tid.

Rent teknisk er den milevidt foran G6, der kun var et grundigt facelift af G5. Og der er satset stort på G7 - G5 og 6 har været store skuffelser for VW, da de slet, slet ikke har solgt så mange som forventet, og slet ikke i store tal som G2, 3 og 4.

En anden ting der undrer mig - navigationen. Som jeg har forstået det, så er det utroligt krævende at sætte sådan en i en G7? For med systemet der er nu, er det stort set plug and play mellem alle Skoda, VW og Seat-modeller.

Mvh C S
www.e-bil.dk

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

06-09-2012 kl. 05:40

C S skrev:

Rent teknisk er den milevidt foran G6, der kun var et grundigt facelift af G5. Og der er satset stort på G7 - G5 og 6 har været store skuffelser for VW, da de slet, slet ikke har solgt så mange som forventet, og slet ikke i store tal som G2, 3 og 4.

Mvh C S
www.e-bil.dk

Om G5 og G6 har været store skuffelser for VW kan vel diskuteres.
I 2011 var Golf den 3. mest solgte bil på verdensplan, Polo lå som nr 4. Jetta nr. 8 og Passat nr 11.

Designet kan altid diskuteres, men jeg tror at Golfens succes hænger sammen med at den kan kendes, også selvom det er den nye model. Lidt kedekigt! måske, men det virker.

Hilsen Lars

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg