Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

19-08-2012 kl. 21:38

Den nye Astra kører fremragende, og den føles slet ikke så tung som den egentlig er. Dog undrer jeg mig også over den høje vægt - endda hele 300 kg mere en Chevrolet Cruze, som bygger på selvsamme bil!

Men jeg er overbevist om at det hjælper på retningsstabiliteten på motorvejen - den enkelte prøvetur jeg har haft i en lå den snorelige i halvkraftig sidevind.

Jeg tror dog ikke prisen er sat for højt ved Opel ift. Audi - kvaliteten er fuldstændig lige så fin, og de biler er klart i samme liga. Og ser man på ekstraudstyrspriser, så vinder Opel. Så køreklar på gaden vil springet sikkert være et endnu større, og som du selv nævner, så får man altså 5 døre modsat 3.

Golf Match er sidste svanesang for G6, og her er det udstyret der lokker - for selve indpakningen er der ikke noget specielt ved. Så skal man have en bil med masser af lækkert udstyr, så er det Golf man skal gå efter.

Men den nye A3 ser spændende ud - og jeg glæder mig skam også til G7 kommer ud. Men rent designmæssigt tror jeg Opel er langt foran den nye G7 - de computergenererede billeder jeg har set af den lover ikke ligefrem godt...

Mvh C S
www.e-bil.dk

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

19-08-2012 kl. 22:29

sæd donor skrev:
Opel Astra er en fremragende og smuk bil som ikke vil give dig nær så mange problemer som en bil fra VAG. Den er pt. nedsat med op til 35.000,- så gør en god handel nu!

Men alligevel overvejer du en Touran - hmmm ;-)

@mach3mach3: Nu er det så også værd at tage i betragtning, at Audi A3 indendøre ikke byder på helt så god plads som fx Golf, men den lille 1,6 TDI trækker virkelig godt, og byder på godt med moment.

Og som du selv nævner er det mellemaccelerationerne vi rent faktisk benytter os af i hverdagen, men lige så vigtigt for mig er hvordan den ligger i svingene. Og her syntes jeg at Astra ligger en del bedre end fx. en Golf 6 eller Polo. Den føles simpelthen mere sporty afstemt, men stadig komfortabel.

Lige et par billeder af hvordan computeren mener G7 ser ud:

http://static.blogo.it/eurocarblog/Golf_7_rendering.jpg

http://www.ctgob.com/Image/20100613072621697

Bagenden syntes jeg de er sluppet godt fra - der er lidt Altea over den, og de nye lygter ser ret frække ud. Dog ved jeg ikke helt med udstødningen - men den vokser nok på mig.

Forenden tværtimod - den er sgu for mig no go! Den ser simpelthen for uharmonisk ud, men nu er det selvfølgelig også kun et gæt på udseendet.

Mvh C S
www.e-bil.dk

Profil slettet

Profil slettet

19-08-2012 kl. 22:43

sæd donor skrev:
C S get a life loooooooooooooooser !!!!

Det er et liv uden for Bilbasen på tide du finder ud af dette !!!!

Vedr. Touran så har Zafira lortesæder bagi hårde som beton og Ford er lort.

God humor Bo ;-)

Profil slettet

Profil slettet

20-08-2012 kl. 07:21

sæd donor skrev:
Ikke humor din bonderøv get af fucking life before its too late !!!!

Bilbasen har ikke brug for flere indlæg fra dig så luk røven og skrub ud i livet.

Haha ;-)