Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

13-08-2012 kl. 17:08

Hej Daniel.

Superærgelig situation du er havnet i, umiddelbart når jeg læser dit indlæg, så hænger kølevædskeforbruget sammen med den situation du står i nu, og så bør forhandleren lave din bil een gang for alle.
Desværre tvivler jeg på at "virkeligheden" for dig er så enkel, hvis du er medlem af FDM, så lad deres jurister se på sagen, hvis ikke så prøv at tale med en Advokat, om der er belæg for en sag, desværre er der forskel på retfærdighed og så jura.

Har du talt med forhandleren, og appeleret til hans "bedre side" , hvis altså han har en sådan :-)

Kan du "lukke" sagen og måske lave en splejseordning om regningen, så kan du da få en afklaring forloldsvist hurtigt, for hvis du skal ud i en retssag, så kan det tage årevis.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T i

T i
bruger siden
17-06-2006

13-08-2012 kl. 17:24

Det lyder som om det er samme problem som den havde i starten. Derfor burde det være ret åbenlyst at fejlen var der da du købte den, hvorfor de skal ordne det (men sådan ser forhandleren det åbenbart ikke). Derudover er der 2 års reklamationsret på reparationer, hvilket også burde hjælpe dig.

Jeg ville ikke umiddelbart acceptere at dele udgiften, hvis din beskrivelse er korrekt, er det et problem der har været der stort set fra du købte den, hvorfor sælger skal reparere. Men det kan selvfølgelig være lidt en kamp, hvis sælger ikke vil være med.

Som en anden også skriver, kontakt FDM hvis du er medlem, alternativt check advokat etc, (måske kan du få dækket advokathjælp over din forisikring?)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg