Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
03-08-2012 kl. 17:46
Tillykke med den, det er en fin bil. Specielt når den som din ikke er ødelagt af en Brian, men holdt original. Så syntes jeg faktisk det er en rigtig flot bil af sin alder :-)
Så held og lykke med den :-)
Mvh C S
www.e-bil.dk
Så held og lykke med den :-)
Mvh C S
www.e-bil.dk
Profil slettet
03-08-2012 kl. 18:02
Der er jeg så af modsatte overbevisning, jeg synes at den er rigtig grim, den er sikkert mørkerød ikke? ;-)
Jeg ville hellere tage en 320/325 som også koster mere men har langt mere BMW over sig.
Jeg ville hellere tage en 320/325 som også koster mere men har langt mere BMW over sig.
Profil slettet
03-08-2012 kl. 19:18
Det kan du godt hve ret i at man med tiden og alder ser anderledes på former og teknik.
Du skal du lavet den airbag lampe før syn ellers dumper du ;-)
Design er heldigvis en smagssag og hvis du synes den er hammer flot, så er det jo den bil du skal eje, den er sikkert også billigere end 320 + da den er undertippet og det kommer kun dig tilgode ;-)
Som jeg altid siger, gid jeg var til dansk top musik, så kunne jeg købe cd´ere til 20-40 kr stykket kun :-) istedet for rock/pop som koster 150 kr +...sådan lidt off topic.
Mvh
Mads Andersen - www.e-bil.dk
Du skal du lavet den airbag lampe før syn ellers dumper du ;-)
Design er heldigvis en smagssag og hvis du synes den er hammer flot, så er det jo den bil du skal eje, den er sikkert også billigere end 320 + da den er undertippet og det kommer kun dig tilgode ;-)
Som jeg altid siger, gid jeg var til dansk top musik, så kunne jeg købe cd´ere til 20-40 kr stykket kun :-) istedet for rock/pop som koster 150 kr +...sådan lidt off topic.
Mvh
Mads Andersen - www.e-bil.dk
Profil slettet
03-08-2012 kl. 20:20
Så må den ikke have lyst da synsmanden har haft den på liften, da en bil dumper lige på stedet hvis airbag lampen lyser ;-)
Profil slettet
03-08-2012 kl. 21:49
Jess Reichstein skrev:
Takker CS.
Mads
Rønne bærene.......haha.
Den er sort og simpel. Med el-soltag og det er tæt!
Har aldrig selv været vilde med dem. Men som alderen trykker, så kan man pludselig se helt andreledes på farver/former/teknik.
Synes faktisk den er rigtig fin.
Første ejer var tysker og 72, da hun solgte den til hendes herboende broder, havde den rundet 96000 på 15 år. Han har lagt 54000 på tælleren på 2 år.
Eneste anke er at airbag lampen er lang tid om at slukke. Men gør det efter 1-2 km???
Ellers var jeg sidst i 90'erne helt vildt forelsket i min A3. BMW'en var lige et par år på markedet tidligere. Nu er Retro jo noget der betegner væsentlig ældre design end midt 90'erne. Men det snerper derhen af. Og os der husker 80'er og 90'er musik/film og biler har nok en softspot herfor.
Jess
tja der er åbenbart stadig nogle som hopper på den med "kun en ejer, 85 årig tysk doktor naturligvis enkemand fra München 850 km om året i solskin og altid i garage ...... Bla bla bla...