Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

24-07-2012 kl. 12:02

Jeg ville gå udenom SuperB'en med så mange km - DSG-kassen og dieselmotoren kan være potentielt tikkende bomber! Og dertil kommer at en bil vil være slidt med så mange km, og der vil være en del sliddele der kommer løbende.
Så skal det være en SuperB, så gå efter en med langt færre km, da det er en super lækker bil, med samme kvalitet som en Audi.

A6'ern - jeg har ejet to af denne årgang - en med 2,0 TDI og en 2,4 V6, hvoraf førstnævnte var et dyrt bekendtskab. Velkørende bil, men sammenlignet med resten du opstiller, så virker den gammeldags. Kvaliteten i A6'ern syntes jeg heller ikke er helt fantastisk - så hellere vælge den mere økonomiske SuperB med 2,0 TDI.

Bimmern har jeg ikke så meget erfaring med, så der må andre byde ind. Men det er klart den mest velkørende af disse du opstiller.

Insignia er imo den flotteste, men den er desværre ikke helt fejlfri - men det er VAG'erne jo heller ikke. Så jeg ville gå efter den der har fået facelift, da de gængse børnesygdomme skulle være kureret. Plastikken indvendigt syntes jeg er lidt for hård til min smag, og man ser tydeligt slægtsskabet med Chevrolet, men det er en smagssag.

Mvh C S
www.e-bil.dk

Dette indlæg blev 24-07-2012 12:03 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

24-07-2012 kl. 14:27

Uden at være sikker vil sige ultimo 2011 - jeg ved at der blev introduceret nogle nye motorer deromkring bl.a. den lille 1,4 Turbobenzinmotor, samt en masse tekniske forbedringer. Så omkring årsskiftet 11/12 vil være mit umiddelbare bud.

Mvh C S
www.e-bil.dk

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg