Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
22-07-2012 kl. 21:10
Man kan måske sige, at en forhandler, der har Bentley, Jaguar, Aston Martin, Ferrari, Porsche og Maserati i folden, udover de almindelige biler, ikke har råd til at tage røven på folk, hvis de fik et dårligt rygte ville de velhavende kunder, der skal købe de biler, holde sig væk.
Men jeg ved det ikke, måske jeg bare er naiv.
Men på den anden side, hvis folk havde noget dårligt at sige, ville det ikke være svært at finde de udtalelser.
Ps. Jeg har ingen følelser eller økonomi i klemme ved Sand Jensen.
Men jeg ved det ikke, måske jeg bare er naiv.
Men på den anden side, hvis folk havde noget dårligt at sige, ville det ikke være svært at finde de udtalelser.
Ps. Jeg har ingen følelser eller økonomi i klemme ved Sand Jensen.
Profil slettet
22-07-2012 kl. 21:52
Paolo M skrev:
Hej, nu nævner du ikke hvilken bil taler vi om, og hvor gammel....som Niels skriver, de skulle ikke have råd til at tage røven på folk, de er godt imodkommende når mand besøger deres udstilling og de ved hvordan de skal tjæne penge helt sikkert, men jeg vil dele min erfaring fra 1999 når jeg købte en 7 år gammel,pris 120tkr, men dog nysynet, Fiat turbo. Da jeg prøvekørt bilen, kunne mærke at den trak til venstre og at turbotryk ikke ydede som den skulle, siden jeg havde lige ejet en tilsvarende model, dog af ældre årgang, hvor turbo ville bare mere, jeg taler altid om standard fabrik indstillinger, ingen chiptuning el lignede.....jeg gjørde sælger opmækson på dette og han lovede den skulle fikses. Hentede bilen som aftalt nogle dage efter, men problemer var der stadig, jeg ringede og de venlig sagde jeg var velkom til at køre tilbage og lade deres mekaniker igen kigge på den, og jeg kunne være med og forklare ham bedre hvad de var galt.......vi kørte en tur og han sat deres instrument, turbotrykmåler, under hjelmen og i kabinen kunne vi se resultatet......han sagde at det var en normal tryk, selv om han ikke vist fabrikindstillingen-(.....de er efterhånd vant til bedre mærke i andreprisklasse, og at den var en normal traæk til venstre pga vejen...og at det var ubetydlig til kørsel........jeg gad ikke og skandes om det siden en mekaniker bare nægter hvad det var tydeligt....jeg fornæmte de kunne bare sige nej til problemet og gik igen....jeg rejste til Italien pga ferie få dage efter, ( hård at holde rettet altid mod højre til ikke at ende i midterabatten....-(....).og hos en kammerat mekaniker, funde vi ud af at wastegate i turbo var blokeret pga salt og korrosion,defor lave tryk. og den venstre hjulophang ( den trekantet) var gået og skulle skiftes.....efter reparationer bilen var godt .......så...mit råd er, køb bare en bil hos ham, men hvis den er ikke en bil hvor de kan bare koble deres tester, typisk de tyske biler, til at finde evt. fejl du mærker, så kan det være at de ikke kan løse problemer.....deres biler er efterhånd blevet nyere og nyere, så problemer er mindsket pga bilælder.....min svorge har købt en Audi s4 cabrio hos dem for 8 år siden, han har ogsaa haft bovl med garanti pga små fejl.....men men.....jeg vil ikk sige de er dårlig....bare min erfaring....jeg vil købe en ibil igen hos dem, men nu er blevet klogere.....held og lykke med købet
Nu er det jo så mange år siden, så mon ikke det er blevet bedre....
Mvh C S
www.e-bil.dk