Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
22-07-2012 kl. 21:01
Så vidt jeg lige kommer frem til så er det 12-15 gange Renault er med, det er da meget godt på 18 sæsoner, når man tænker hvor glade de er for superbiler.
Der er Renault crash-testen med en rigtig chauffør og en Mégane Cabriolet, Clio er også med flere gange, der er også en Master, og Formula 1 bilen, Twingo'en er også med flere gange.
Renault Magnum er med i lastbiltesten.
Der er Renault crash-testen med en rigtig chauffør og en Mégane Cabriolet, Clio er også med flere gange, der er også en Master, og Formula 1 bilen, Twingo'en er også med flere gange.
Renault Magnum er med i lastbiltesten.
Profil slettet
23-07-2012 kl. 11:54
Har set alle afsnit af topgear samt jeremy clarksons dvd'er
En skam at man skal vente til januar 2013 at der kommer nye afsnit, men sigende skulle disse nye afsnit være endnu bedre
Imellem tiden kommer der nye afsnit af Fifth Gear og senere hen også Wheeler Dealers
En skam at man skal vente til januar 2013 at der kommer nye afsnit, men sigende skulle disse nye afsnit være endnu bedre
Imellem tiden kommer der nye afsnit af Fifth Gear og senere hen også Wheeler Dealers
Profil slettet
23-07-2012 kl. 12:00
Jeg har, som E T, set alle afsnit, samt Clarkson's dvd'er. Super fede programmer, dog syntes jeg der er gået lidt for meget manuskript i den, og har mistet lidt af essensen fra de gamle programmer. Men deres store rejser til udlandet syntes jeg er fede - specielt hvor de starter i Miami og køber billige amerikanerbiler.
Fifth Gear syntes jeg er alt for selvhøjtideligt - de når slet ikke Top Gear til sokkeholderne.
Mvh C S
www.e-bil.dk
Fifth Gear syntes jeg er alt for selvhøjtideligt - de når slet ikke Top Gear til sokkeholderne.
Mvh C S
www.e-bil.dk
Profil slettet
23-07-2012 kl. 12:54
Hvis man køber "The Challenges" og " The Great Adventures" DVD'erne får man alt det bedste samlet og oven i hatten treats som dette: http://www.youtube.com/watch?v=KSWGLUzZaWY
"Top Gear - Apocalypse" og "Top Gear - At The Movies" DVD'erne er også seværdige.
"Top Gear - Apocalypse" og "Top Gear - At The Movies" DVD'erne er også seværdige.