Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
06-07-2012 kl. 13:12
Den ser helt klart spændende ud - jeg syntes der er en del slægtsskab med den gamle Vel Satis - specielt over bagenden.
Spændende motorvalg - glæder mig til at prøve den lille benzin'er.
Mvh C S
www.e-bil.dk
Spændende motorvalg - glæder mig til at prøve den lille benzin'er.
Mvh C S
www.e-bil.dk
Profil slettet
08-07-2012 kl. 20:37
Jeg jeg er utrolig glad for mit, dejligt at den viser eks. 32 km/t hvor det var sværre at se farten med mindre at den stod ud for 30,40,50 osv.
Men nogle bilmærker har sikkert overdrevet det lidt?
Men i min Renault er alle vigtige informationer synlige og ider er ikke meget fyrværkeri over det.
Mvh
Mads Andersen - www.e-bil.dk
Men nogle bilmærker har sikkert overdrevet det lidt?
Men i min Renault er alle vigtige informationer synlige og ider er ikke meget fyrværkeri over det.
Mvh
Mads Andersen - www.e-bil.dk
Profil slettet
08-07-2012 kl. 20:59
Det kommer meget an på hvilken bil det er: Er det i en stor hverdagsflyder syntes jeg bestemt ikke det passer ind, hvis stilen ellers er holdt konservativ.
Men til de mindre, lidt smartere og friskere biler syntes jeg det virker fint, og giver et friskt pust. Dog er der undtagelser: Franske biler og 1. Gen Suzuki Liana - der syntes jeg det er hammer fedt :-)
Men til de mindre, lidt smartere og friskere biler syntes jeg det virker fint, og giver et friskt pust. Dog er der undtagelser: Franske biler og 1. Gen Suzuki Liana - der syntes jeg det er hammer fedt :-)