Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
25-06-2012 kl. 08:18
Mvh C S
www.e-bil.dk
Profil slettet
25-06-2012 kl. 15:56
Peter Bøgh Larsen skrev:
Lad os tage det fra en ende af
Hvad er der da galt med bilen? Bilen hakker når jeg kører, både når jeg køre stærkt og især når jeg kører langtsomt, Forhandleren kan ikke finde fejlen (siger han), samtidig fortæller han os en masse historier, som han senere falder igennem på (altså løgne om hvad han har lavet ved bilen)
hvorfor skal FDM nu i dialog med forhandleren? Fordi jeg var i Norge og min kone var hos forhandleren hvor hun gjorde det klart vi ville returnere bilen, Indhaveren begyndte at snakke om nutidsprisen og bildte konen ind at det var det vi kunne få for den, på trods af fejlen har været der fra overtagelsen og derfor har vi retten til at returnere til fuld afregning minus 1,- pr. km.
hvad er der i vejen med lånebilen? Låne bilen var en Kia 4X4 med manuelt Gear og på gule plader, jeg har 2 børn og en dårlig ryg, så kan ikke køre med manuelt gear og slet ikke i en gulplade i 3 mdr.
Har du flere spørgsmål stiller du dem bare, jeg svare gerne :-D
Super fint svar - det er trods alt lidt nemmere at danne sig et indtryk af sagen når man kender omstændighederne :-) Jeg følger spændt med i dagen hvertfald :-)
Mvh C S
www.e-bil.dk
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
25-06-2012 kl. 20:16
Det er drøn-ærgeligt at blive "snydt" af en forhandler, og Peter har fornuftigt nok draget FDM ind i sagen.
Gert Møller er efter min mening bare sur på Audi, men det kan vel ikke være fabrikken skyld at en 9 år gammel bil giver problemer, og så vidt jeg kan læse af indlægget er bilen ikke handlet ved en autoriseret Audi-forhandler, da der så vidt jeg ved ikke findes en sådan i Farsø, så ethvert angreb på mærket som helhed er fejlpladseret i dette tilfælde.
Hilsen Lars
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
25-06-2012 kl. 21:05
Jeg beskylder heller ikke dig for at angribe andre end forhandleren, og det er du åbenbart i din gode ret til.
Jeg undrer mig kun lidt over at du ikke mærkede nogen hakken under prøvekørslen, men jeg er godt klar over at man er lidt sløret i sin bedømmelse af bilen, når alt andet er lækkert ved bilen.
Hilsen Lars
Profil slettet
25-06-2012 kl. 22:30
Mvh C S
www.e-bil.dk
Profil slettet
29-06-2012 kl. 17:48
Dette indlæg blev 22-08-2012 11:36 redigeret af dets forfatter.
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
30-06-2012 kl. 09:43
Det er dejligt at du opdaterer forum, så vi kan følge med i din historie,
vi må så bare håbe at FDM kan komme igennem med en fornuftig løsning for dig.
Til Gert.
Jeg har nu min 3. Audi, og ingen af dem har brugt nævneværdig olie (ca 0,5 - 1 L)på 18-20.000km.Min nuværende Audi har kørt 365.000, de 2 andre blev skiftet ved 360.000 og 410.000km.
Min Toyota Picnic 2,0 brugte ca 0,5L pr tank benzin (6-700km) Er Toyota så noget L....?
Du stutter dit sidste indlæg i en noget sarkastisk tone med at man skal bruge den indvendige side for at forstå dit indlæg fra den 26Juni.
Hvis du nu havde læst videre fra almindelig Mekaniker, murer, tømrer eller anden håndværker, så havde du lært at "ENHVER MISFORSTÅELSE SKYLDES AFSENDEREN"
Forstået på den måde at man skal tale/skrive i det sprog som modtageren forstår, i stedet for at forvente at modtageren kan gætte hvad du mener, når du bruger hjemmelavede forkortelser, og indforståelser.
Hilsen Lars