Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
02-06-2012 kl. 18:00
Du har fuldstændig ret i dine antagelser, og jeg har utallige gange været i kontakt med BilBasen omkring problemet. Men hver gang kommer der et gummi-svar tilbage om, at de ikke kan se noget galt i det, eller det egentlig ikke er noget problem. Men så snart det går ud over dem selv, dårlig omtale deres stjålet brugernavn osv., så er de satme oppe på dupperne og får slettet indlæg på alle døgnets tidspunkter.
De har formået at fucke et velfungerende forum noget så gevaldigt op, at trafikken ikke engang er 1/10 af hvad den har været. Men det vidner mere om at det er blevet en korrupt pengemaskine, og ikke en side for bilinteresserede.
De har formået at fucke et velfungerende forum noget så gevaldigt op, at trafikken ikke engang er 1/10 af hvad den har været. Men det vidner mere om at det er blevet en korrupt pengemaskine, og ikke en side for bilinteresserede.
Profil slettet
02-06-2012 kl. 18:18
s sh skrev:
undrer mig bare at man ikke kan se at man kan kombinere en stor side med køb og salg med en stor side med seriøse spørgsmål om bilkøb, det er da nr1. og er tilliden ført røget fløjten(hvilket det jo snart er ) så er løbet kørt.
fatter det bare ikke. kan de ikke se det
De siger hver gang det er et spørgsmål om økonomi. Men jeg tror det bunder i ren uvidenhed omkring hvordan man rent faktisk driver en side, og det blot nu kun gælder om at få penge i kassen. Men det kommer til at brænde dem hårdt. Se også bare gns. antal annoncer på Basen. Pr. 2/6-2012 er der lige over 43000 annoncer, mod knap 50.000 før. Så det er da et markant fald på forholdsvis kort tid...