Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006
25-05-2012 kl. 16:27
At vaske bilen i økologisk babyshampoo er kun skadeligt for pengepungen, bilen tager ikke skade.
Ganske alm. opvaskemiddel kan sagtens bruges til at få bilen ren, og skader overhovedet ikke. Autoshampoo er dog billigere, med mindre du hopper på nogle af de smarte salgstricks og køber super ultra nano shampoo til 200 kr flasken.
Jeg vasker altid min motorcykel i opvaskemiddel og lakken ser stadig ud som ny.
Ganske alm. opvaskemiddel kan sagtens bruges til at få bilen ren, og skader overhovedet ikke. Autoshampoo er dog billigere, med mindre du hopper på nogle af de smarte salgstricks og køber super ultra nano shampoo til 200 kr flasken.
Jeg vasker altid min motorcykel i opvaskemiddel og lakken ser stadig ud som ny.
Profil slettet
25-05-2012 kl. 18:09
Jeg plejer at give min en skumforvask, vasket bagefter i turtle bilshampo, og så et lag voks bagefter, ca 1 gang om ugen. Det giver en fantastisk flot og modstandsdygtig. Opvaskemiddel er billigt og shampoo er billigt, men opløser altså også voksen og en evt lakforsegling. Så står du tilbage med en lak der er sart efter vask, hvis du ikke vokser den. I autoshampoo er der voks i, som beskytter lakken.
H P
bruger siden
06-01-2004
26-05-2012 kl. 08:25
Hold da op, hvis du er lige så bekænksom i kærligheden, så vil jeg rigtig gerne være kæreste med dig ;-)