Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

22-04-2012 kl. 12:30

Hvis i skal købe ny bil, så kan i få det bedste tilbud på jeres brugte bil, alt fra 15.000 - 35.000 kr ved køb af ny bil ved en forhandler.

Hvis i sælger den privat, så er den ikke meget værd, måske 5000 - 10.000 kr.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

22-04-2012 kl. 14:16

Nu er det nok ikke så pisse smart at du i din anden tråd skriver at den er ved at dø, og du her skriver den kører fint. Men byt bilen ind ved nogle af de forhandlere der giver x antal kroner for den gamle ved køb af ny, eller kør den til skrot og indkasser de 1800-2000 kroner det giver.

Profil slettet

Profil slettet

22-04-2012 kl. 14:54

Charlotte Rasmussen skrev:
CS: Motoren er udkiftet i forbindelse med at uheld, så ja den kører fint. Men reperationerne på andre dele af bilen synes vi kommer for ofte til at det er en bil for os og vi frygter at den snart står af. Og skal jo ikke sælge den her, så min formulering er vel irrelevant for mit spørgsmål? ;)

Jan Gregersen: Jeg har ikke skrevet at jeg ikke gad, men at jeg pt ikke kunne. Er lidt svært når nu bilen er ude at køre uden mig? :)
Er vel også bare en vurderingssag og skrotpræmie er vel det mest gennemgående bud her.

Jørgen: Hvorfor lige renault? :)

Mads: Er det en nogenlunde fast pris eller varierer det fra forhandler til forhandler?

Det er faste priser forhandlerne giver, hvis man køber eller finanseret en ny. Fx giver Chevrolet 35000 mere for din brugt bil, end den er værd, hvis man køber en ny Orlando

Profil slettet

Profil slettet

22-04-2012 kl. 16:21

Der må jeg lige rette dig C S :-) det er på Cruze der er 35.000 kr ikke Orlando, selv om den er med i reklamen, sådan forstår jeg den.

Det er alle mærkeforhandlere som har samme tilbud, eks. har Toyota 18.000 kr på en ny Aygo, det er også en bestemt model af Aygoen man skal købe.

Profil slettet

Profil slettet

22-04-2012 kl. 16:27

Korrekt Mads, min fejl :-)

Profil slettet

Profil slettet

22-04-2012 kl. 16:56

Dette indlæg er slettet af en forummoderator.