Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
07-04-2012 kl. 00:04
Men hør da ved forhandleren, det kan være de skifter uden problemer.
Profil slettet
07-04-2012 kl. 11:08
Profil slettet
Profil slettet
sp Spanggaard
bruger siden
05-03-2007
Profil slettet
07-04-2012 kl. 13:29
Hvis du kun køre 10-20.000 km årligt, så ville jeg sige max 6 mdr.
Men køre du 40.000 km årligt, så er de alligevel slidt ned inden de 5 år, så der gør det ikke noget at dækket eks. er 12 mdr. gammelt.
Meeeen uge 40 i 2010 er helt uacceptabelt og de skal bare retur lige med det samme.
sp Spanggaard
bruger siden
05-03-2007
07-04-2012 kl. 14:56
Jesper Jensen skrev:
Øhh, er det bare mig, eller kan de ikke betegnes som nye hvis de blot ikke er brugt? Er der noget galt i de er produceret i 2010, hvis de kun har ligget på lager et sted?
Prøv at sælge en ubrugt bil fra 2010 til fuld pris :)
Selv om mørning af gummiet går langsomt ved optimal opbevaring, er det urimeligt at betale fuld pris for et gammelt omend ubrugt dæk.
Jeg ville acceptere et afslag på 25 % af prisen ekskl.montering (ca. 500 kr), og evt. ikke handle der igen, medmindre værkstedet har en troværdig forklaring/undskyldning.
Dette indlæg blev 07-04-2012 15:03 redigeret af dets forfatter.