Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

02-04-2012 kl. 07:42

Det lyder af ret meget for så gammel en bil - 10.000 mindre og det lyder mere fornuftigt.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

03-04-2012 kl. 05:51

En BMW kan blive et dyrt bekendskab i længden. du risikerer at blive afhængig af mærket.

Flere undersøgelser både i DK og andre steder viser at BMW-ejere er dem der er mest glad for deres bil.

Jeg tror, at hvis jeg var dig, ville jeg også vælge en 17 år gammel BMW frem for en ny bil til under 100.000.
Jeg tror på at BMW er bygget det bedre og holder det længere.

Kører selv i en 17 år gammel Audi A6. og har ikke set en bil til den pris jeg gav for Audien for 2 år og 95.000km siden, som jeg hellere vil have.

Hilsen Lars

Profil slettet

Profil slettet

03-04-2012 kl. 08:05

Lars Christensen skrev:
En BMW kan blive et dyrt bekendskab i længden. du risikerer at blive afhængig af mærket.

Flere undersøgelser både i DK og andre steder viser at BMW-ejere er dem der er mest glad for deres bil.

Jeg tror, at hvis jeg var dig, ville jeg også vælge en 17 år gammel BMW frem for en ny bil til under 100.000.
Jeg tror på at BMW er bygget det bedre og holder det længere.

Kører selv i en 17 år gammel Audi A6. og har ikke set en bil til den pris jeg gav for Audien for 2 år og 95.000km siden, som jeg hellere vil have.

Hilsen Lars

Jeg et næsten overbevist om at de billige og dyre holder lige godt. Forleden hørte jeg en historie om en mand der kører til Schweiz flere gange om måneden i en Chevroet Spark. Det blev til 110.000 om året i 2 år, indtil han gik på pension. Uden andet end sliddele :-) så de små holder lige så godt, men kører knap så godt :-)

Profil slettet

Profil slettet

03-04-2012 kl. 10:27

Jess Reichstein skrev:
Hallo, det er ved en forhandler i Vejle.

Jeg bor i Aalborg, og har selv set på den, idet min egen 2'den bil dør om 2 måneder.

Og så har jeg sgu været på basen længe nok til at kende kodex.

Jess

Jeg sad også lige og undrede mig over hvornår du er begyndt at arbejde hos Starmark ;-)

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

03-04-2012 kl. 13:53

Du kan også få noget mondeo 2,5V6 med 170hk, det køre også rigtig godt.Har selv en af slagsen...en årgang 04-06 ca imellem 60-90.000,- Har selv haft 6cyl bmw'er både af de gamle med 129hk og 177hk. De køre super, men gør Forden nu også. Men de er ikke nemme at komme af med grundet benzin økonomi/grøn afgift. Men har da en hvis du skulle være int.