Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
31-03-2012 kl. 21:45
Nu har jeg prøvet den motor i en Leon. Og der var jeg ret imponeret. Der manglede på ingen måde kræfter, og den føles kvikkere end den er.
Men omvendt er en 6 cyl motor noget ganske særligt. Det er bare mere spændende. Og især når det er en BMW.
Profil slettet
10-04-2012 kl. 22:40
Dette indlæg blev 10-04-2012 22:47 redigeret af dets forfatter.
Profil slettet
12-04-2012 kl. 18:44
JG B skrev:
bmw er ikk mere lumsk så meget andet jeg har kørt i mange biler gennem arbejde og biler jeg har haft lånt og de biler der har været nemmest at køre i om vinteren har alle været bmw, jeg synes faktisk en bil med forhjulstræk har meget lumske køreregenskaber når det er glat da de kan være slemme til at understyre...
nu er det sådan at en bil ikke har nogen samvitighed mht en kolisition og det er unægteligt sjovere at kunne leve videre uden varige men se video .og det er det som jeg advarer imod.sidst og ikke mindst er det kørens erfaring bag rattet som tæller i sidste ende.men jeg mener at en bmw af ældre dato har lumske køreregenskaber.
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
13-04-2012 kl. 05:54
Men skal man lege lidt, så er en baghjulstrukket nok mest en "drivers car" hvor man kan få bagenden til at hjælpe sig rundt i svingene.
Hvis det derimod går ud på at blive på vejen længst muligt så kommer vi ikke uden om 4-hjulstræk som i eks. Audi og Subaru.
Nu gik spørgsmålet så mere på hvilken motor der var sjovest. En BMW r6 eller en moderne Tsi fra VW.
Dette spørgsmål vil jeg lade ligge da jeg selv kører med 5 zyl hi, hi.
Hilsen Lars
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
20-04-2012 kl. 05:38
Flemming Johansen skrev:
...og ikke bare 5 cylindre...næhhhh...det er dem med "Z", du kører med...;-))))))
Ja den lyder meget bedre, og er det ikke det dey hele handler om.:-)
Hiksen Lars