Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

30-03-2012 kl. 21:11

Thor er en torsk. Han skal have kugle rammen frem igen. Han har vist ikke taget højde for at nogle af bilfabrikkerne skruer ned for listepris til forhandleren, og ja så må det jo gå ud over afgiften...Ta et kig på bmw....og fortæl mig hvordan man gør dette nummer. Jeg ved det godt.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T i

T i
bruger siden
17-06-2006

30-03-2012 kl. 22:28

Det korte af det lange er jo at leasingpriserne er de samme/tæt på de samme som før.

Alt andet lige kan jeg kun sympatisere med at der er ens regler for alle istedet for at det er dem der udnytter/fifler med reglerne der får den billige pris.

Når det er sagt så jeg selvfølgelig gerne at bilafgifterne blev lavere, hvilket næppe sker (evt. medmindre man gider køre i en total "blodfattig" mikrobil.....)

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

30-03-2012 kl. 22:32

Spor og spor....der var vist også noget med at det skulle give en merindtægt til staten..til at sænke priser på offentlig transport, dette tror jeg går af fløjten nu hvor aktørerne på banen nok skal finde ud af at sænke reg afgiften. Jeg tror forbrugerne får regning alligevel, derfor det med kuglerammen. Spændende hvad de såkaldte evt nye reg afgifter senere på året føre med sig..tør man spå. måske kan man godt se et billed alligevel. de biler der evt bliver dyrere er sikkert dem som ikke har investeret i udvikling af motorer mv. Men lad os se. Bmw beholder iøvrigt de samme leasing priser, enddog nogle billigere end før. de vil ikke tabe markeds andele.De har sænket priserne på køb af næsten alle deres biler, de eneste er 3 serien som kun er sænket med 20-30.000. Den nye 116d har vist fået et smæk nedad med 57.000

Dette indlæg blev 30-03-2012 22:40 redigeret af dets forfatter.