Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Claus Bjerre
bruger siden
15-12-2009
30-03-2012 kl. 22:58
Så gå bare til ham... Største problem, synes jeg, er at der ikke er noget som helst udstyr der gør den lækker og det er der i meget få 2,5 turboer, desværre...
Vi vaklede selv mellem hvilken Mondeo vi skulle vælge, diesel eller benzin, stor eller lille osv...
Vi burde nok have købt 2,5 turbo, men kunne simpelthen ikke finde en model med udstyr... Har prøvet samtlige modeller både diesel og benzin, og ja 2,5 turbo er den eneste benzin der dur, men vil ikke give dig helt ret med diesel 2,2... Har kørt MANGE testture i 2,2 for at se om det skulle være sådan en, men må indrømme, ja der er lidt mere krudt men nej det retfærdiggør ikke den enorme merpris i de brugte modeller...
Valgte en 2,0 tdci 140 fra tyskland med alt hvad der kan proppes i den og det er altså bare det lækreste stykke køretøj...
Og nu efter en lille tur forbi troldmanden, ja så ligger den pludselig nøjagtig det samme som 2,2 men går stadig over 1 km mere på literen... Det er da kræs...
Men for at komme tilbage til dit spørgsmål :-D Så giv ham da et bud på måske 160 i ren handel og se hvor han vil hen...
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
30-03-2012 kl. 23:07
Men de der benzinslugere er bare ikke så populære lige pt. Så prøv at presse prisen... hvis du er god forhandler så måske 160-170 k?
Held og lykke.
Fed bil i øvrigt... og LÆKKER motor
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
30-03-2012 kl. 23:08
Claus Bjerre
bruger siden
15-12-2009
31-03-2012 kl. 07:28
Der er standard varme i forruden, bedre sæder og en del andet i titanium som ikke er i trend, men det kan du ikke sætte som hovedregel for du kan købe det samme udstyr til en trend som til titanium dog ikke det visuelle... Hvis du kan li at hører radio og går bare lidt op i lyden, så find en med sonyradio og min. 8 højtalere det spiller meget anderledes end standard trend... Du kan se det ved om der er små diskanthøjtallere ved sidespejlene... Ja og så hører det :-)
Dejlig størk motor ja, har dog ladet mig fortælle at man skal som på alle andre biller med turbo sørge for den er varm før man skuder til den og lader den køle lidt af inden man stopper den igen... Derfor flere focus st'er har fået skiftet turbo...