Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
26-03-2012 kl. 21:04
Jeg ved ikke om i behøver ofre flere tusinde, men en gang frisk service, filtre, klargøring, vask og gør det selv gennemgang af bilen, så er chancen for at få mere for bilen størrer. Jeg ville helt klart sælge den privat, medmindre i vil lade bilen indgå i en byttehandel ved en forhandler, da en forhandler sikkert ikke vil give meget for den. Så derfor er det blot endnu vigtigere den fremstår pæn og ren, og i er ærlige omkring de fejl den har.
Uden at have set bilen, så må største anke være de manglende service, da servicebogen derfor ikke er udfyldt ordentligt, og i mine øjne virker sjusket, og ligegyldighed omkring bilens stand. Men det er ikke alle der er så pernitne med det som mig, så den burde kunne sælges forholdsvis hurtigt privat, hvis i ofrer et service og en gang pudsning, vask og voks.
Uden at have set bilen, så må største anke være de manglende service, da servicebogen derfor ikke er udfyldt ordentligt, og i mine øjne virker sjusket, og ligegyldighed omkring bilens stand. Men det er ikke alle der er så pernitne med det som mig, så den burde kunne sælges forholdsvis hurtigt privat, hvis i ofrer et service og en gang pudsning, vask og voks.