Bilbasen Forum
Indlæg slettet
H P
bruger siden
06-01-2004
19-03-2012 kl. 10:21
Hos Autocom er det kun professionelle, altså godkendte bilhandlere, der byder.
Selvfølgelig er budet bindende, kan du forestille dig en auktion hvor budet IKKE er ? " ja, jeg byder lige en million på den der Fiat 127, NEJ ikke alligevel" ?? nej vel.
Jeg har brugt Autocom, flere gange og kan anbefale det, den ene gang, fandt forhandleren noget på bilen som jeg havde overset, det klarede vi mindeligt, med et lille afslag.
T i
bruger siden
17-06-2006
19-03-2012 kl. 11:21
Har overvejet det et par gange, men så vidt jeg kan se er priserne som regel temmelig lave og mener nok at man vil kunne opnå bedre priser (også ved salg til forhandlere).
Til gengæld går det jo hurtigt, så har man brug for penge her og nu eller ikke gider sælge privat/køre rundt til nogle forhandlere, kan det måske være en god ide.
Men jeg ville vælge andre salgskanaler (og sælge privat, det giver også lidt ekstra) .
H P
bruger siden
06-01-2004
19-03-2012 kl. 12:44
Peter Larsen skrev:
Du har ret! De overholder heller ikke reglerne for internetauktioner og forbrugerkøb.
Altså, hvad har du imod Autocom ?
Jeg tror ikke det er særligt smart, for trådstarteren, at han skal overholde regleren om FORBRUGERKØB, for så er vi ude i 2 års reklamationsret, når en proffesionel ( det som du kalder een med et CVR-nummer) køber en bil , så købes den "som prøvet og beset" , det er da en klar fordel for sælgeren ikk?
Og hvilke regler, for internetauktioner er det lige at de ikke overholder ?