Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

13-03-2012 kl. 15:09

Der er en 1,2 City fra 1979 identisk med den på billedet til salg på basen med 43000 originale km, fremtræder fabriksny og 100% rustfri, til 60.000 kr.

Et andet eksempel er en 2-dørs fra 1978 i rød, som ikke ser særligt slidt ud, eller har noget rust overhovedet og ellers 100 % original, står til 30.000 kr. Så omkring 20.000 for din, selvfølgelig afhængigt af hvilken stand den er i, hvor meget rust det er, og hvor slidt den generelt ser ud.

Links til de to på basen:
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/opel/kadett/12-city/106271

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/opel/kadett/12/732325

Dette indlæg blev 13-03-2012 15:24 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

13-03-2012 kl. 16:28

Hvad har den kørt, og hvad stand er kabinen i? Umiddelbart vil jeg stadig skyde på 20000, men hvis der kom nogle billeder af den, ville det være lidt nemmere at bedømme.

Profil slettet

Profil slettet

13-03-2012 kl. 16:34

Det er ikke muligt her, du skal bruge en online tjeneste til at hoste billederne. Fx tinypic, og så smide et link ind her.

Profil slettet

Profil slettet

13-03-2012 kl. 17:09

Jeg må sige at den ser overraskende flot ud - intet synligt rust, dog er bagskærmen ikke så flot - den skal nok lige shines lidt op, eller evt finde de flotte af chrom. Og den lille bule under kofangeren skæmmer også, og kan måske være med til at trække prisen lidt ned.

Er interiøret helt originalt? Må sige at det ser utroligt flot ud, og at det selvfølgelig også spiller en rolle for en kender, at jo flere ting er originale som muligt, eller hvertfald ser originale ud. Men ud fra billeder må jeg tilskyde dig din umiddelbare vurdering og mene mellem 25000-30000 for kenderen af bilen, alt efter hvor originalt resten er :-)

Men uanset hvad, så er det hvertfald en fantastisk lækker vogn, der bringer minder tilbage :-)

Dette indlæg blev 13-03-2012 17:11 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

13-03-2012 kl. 17:20

Jeg vil mene at for at kommer der op, så skal det være en bil med utroligt få km fra original, totalt rustfri og aldrig svejset i. Altså så tæt på original stand, evt som den jeg har linket til.

Men jeg tror helt bestemt at den med tiden bliver mere værd, og hvis den rette køber kommer, og du finder den rette "kreds" at sælge bilen i, tror jeg nok du kan bøffe prisen lidt op.

Og med en gang nusseri fra top til tå, så vil den komme til at fremstå som et slikket bolche :-)

Profil slettet

Profil slettet

13-03-2012 kl. 19:41

Hvis du får den i tip top stand ved fx at fikse kofangere, vaske, vokse og lakforseglet, så kan du sagtens sætte den til 32,5, måske endda 35 k. Så er der lidt at prutte med. Du kan evt sætte den til salg i et veteran-forum, dba, gul/gratis, men der er nok størst chance i et decideret klassiker-forum.

Profil slettet

Profil slettet

13-03-2012 kl. 20:22

No problem, lad endelig høre fra dig hvis den bliver solgt ;-) Og link endelig til annoncen, så man kan se den :-)