Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
09-03-2012 kl. 07:49
Rune Rhode skrev:
Jeg har kig på en brugt fiat bravo, men den har noglel ridser på bagkofangeren, jeg har ikke set den andet end på billeder indtil videre, de er lidt dybe fordi de er blevet spartlet ud, kan man gøre noget så det bliver helt glat og ikke mindst nærmest usynlig, bilen er hvid, kan man gøre det selv hvis ja hvor besværlig er det og hvad koster det og den anden mulighed er en autolakør, er der nogen der har en ide om hvad det skal koste at få lavet hos en autolakør, sådan cirka? jeg kan desværre ikke finde ud af at sætte billede ind, så i kan se det....
Jeg har en kollega, har brugt denne her med succes
http://www.tvins.com/dk/products/fix-it-pro/fix-it-pro.php?gclid=CLGap-qb2a4CFUW-zAodhjK60w
Profil slettet
09-03-2012 kl. 08:22
Jeg har nok set reklamer for den der Fix It ting, som nærmest bliver reklameret til at kunne fikse en totalskadet bil :-)
Men jeg ville helt klart starte med at polere, polere og polere, og i fx Biltema kan du finde mange gode materialer til at pudse. Jeg har selv med succes fået fjernet nogle dybe ridser på nogle bekendtes ældre biler, så med lidt arbejde kan det lade sig gøre. Så hvis ridserne allerede er fyldt ud, lyder det bare som en klat maling og noget polering.
Alternativt kan du, hvis det er den gamle Bravo, gå til en hugger og se om du kan få en god pris for en brugt kofanger.
Men jeg ville helt klart starte med at polere, polere og polere, og i fx Biltema kan du finde mange gode materialer til at pudse. Jeg har selv med succes fået fjernet nogle dybe ridser på nogle bekendtes ældre biler, så med lidt arbejde kan det lade sig gøre. Så hvis ridserne allerede er fyldt ud, lyder det bare som en klat maling og noget polering.
Alternativt kan du, hvis det er den gamle Bravo, gå til en hugger og se om du kan få en god pris for en brugt kofanger.