Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

28-12-2011 kl. 21:33

Haha, VW-kabine og Mercedes-undervogn lyder da godt nok som den kedeligste bil i verden :-) Så hellere en direkte undervogn fra BMW, og kabine fra fx. en Honda Civic :-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

28-12-2011 kl. 22:09

Ja det bliver spændende, og helt klart et løft for toyota. Men men hvad med prisen...Den bliver det store spørgsmål...for den skal ikke i nærheden af bmw priser, så taber de andele. men hvor ikke bare købe en bmw, tjek lige den nye 3 serie ud med interiør mv...lækkerier syns jeg. Men jeg er jo også gammelt i faget..blink

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

01-01-2012 kl. 22:01

Ja nu må vi se om det også er ren bmw diesel der kommer i Toyotaerne....

Hmm var lidt efter en fyr i en anden tråd, som postulerede at der lå franske psa motorer i nogle af bmw modellerne....Den påstand var lidt uhyrlig...Men fandt en tysk artikel der omhandelede den nye 316i der kommer 2012, den skulle efter sigende være noget bmw/fransk....må så ligge i den nye 116i også.. måske en bevidst satsning fra bmw's side, at proppe noget mulogt psa motor i de små bmw'er..Ærgeligt kunne man fristes til at sige, for ingen laver motorer som bmw til gade plan, og i alle plan.

Hvis nogen her ved mere indgående ting om dette med andre motorere i bmw-erne, vil jeg da meget gerne høre om jeres evt info på områadet..Måske er det kun 1,6 der bliver parret med psa, som man bruger i Mini Cooper, må man håbe...

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

02-01-2012 kl. 21:15

Men vi må så håbe at bmw kan bevare samme høje standard med psa...Psa bygger vist ny fabrik i indien, og så taler vi ligepludselig motorere mv der er lavet på licens.

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

04-01-2012 kl. 05:44

Jeg syntes denne tråd piller alvorligt ved at BMW er et rent Premiummærke, og derved er "meget" bedre end alle "husholdningsbilerne" inc Audi.

Hilsen Lars

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

04-01-2012 kl. 07:03

Lars Christensen skrev:
Jeg syntes denne tråd piller alvorligt ved at BMW er et rent Premiummærke, og derved er "meget" bedre end alle "husholdningsbilerne" inc Audi.

Hilsen Lars

Hmm tjae nogle rygter siger at bmw ikke vil overleve i fremtiden hvis de ikke gør noget ved deres omkostninger. Så er det måske en måde at gøre det på, men indtil videre er det kun i 116i og 316i som er indgangsmodeller...men jeg vil dog tro at bmw kvalitets kontrol er skrappe, og ikke slipper noget igennem som kan forringe deres status. De udstikker sikkert også retningslinier for prodution af evt psa motorer til der biler.