Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
09-12-2011 kl. 09:21
Joakim S skrev:
Jeg er medlem og er glad for det.
Det er ikke specielt dyrt og deres medlemsblad er faktisk ganske glimrende.
Man har mulighed for at få et billigt abb. på Dansk autohjælp og så er der mulighed for rabat i en række butikker med et medlemsskab.
Ligeledes tilbyder FDM en ret billig bilforsikring og man kan ringe og få tekniske/juridsike råd.
Endelig kan man få et kreditkort med en trækningsret på 30.000 kr. ganske rentefrit i op til 42 dage. På dette får manm rabat på benzin og diesel hos Statoil.
Og så har de utroligt mange medlemsrabatter, hvilket jeg benytter mig meget af. De har rabatter til næsten alt, så et medlemskab kan hurtigt være tjent ind :-)
Herudover kan FDM altid kontaktes, hvis man søger juridisk rådgivning, hvis man er havnet i en uheldig situation.
Medlemsbladet er udemærket, dog syntes jeg at kvaliteten er faldet voldsomt efter min smag :-)
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
09-12-2011 kl. 13:47
Det er primært pga de væsentligt billigere forsikringer jeg er medlem.
Derudover er der mulighed for Falck vejhjælp igennem deres forsikring som koster væsenligt mindre, end hvis du selv kontakter Falck.
Men rabatmulighederne på MANGE forskellige ting, Juridisk hjælp, Mulighed for tjek af bil til en noget lavere pris end dem uden abon.
De har kun lavet en lille fejl for mig, men ikke mere end et 1-minuts telefonopkald kunne rette op på. Og ikke noget der har kostet mig noget.
Eneste minus er at man skal have været medlem af FDM i et halvt år, før du kan få forsikring igennem dem.
Så generelt kan det kun betale sig at være medlem af FDM
Dette indlæg blev 09-12-2011 13:48 redigeret af dets forfatter.
T i
bruger siden
17-06-2006
09-12-2011 kl. 21:25
Deres blad er ganske ok, måske i overkanten med reklamer/rejseartikler. Rabatterne er ikke bedre end du kan få med så meget andet, ligesom deres forsikring.
Men hvem ved, måske melder jeg mig ind igen, hvis jeg får en god rabat som nyt medlem. Men man skal mest betragte det som abonnement på deres blad efter min mening.
Lars Bøgebjerg
bruger siden
15-03-2005
10-12-2011 kl. 01:05
Profil slettet
T i
bruger siden
17-06-2006
26-12-2011 kl. 21:43