Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Dennis Preuss Nielsen

Dennis Preuss Nielsen
bruger siden
15-06-2008

05-12-2011 kl. 11:24

Jeg har en touring fra 2009 men det er den faceliftede og jeg har aldrig havft problemer med vindstøj.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Christian Bjerg

Christian Bjerg
bruger siden
21-03-2006

05-12-2011 kl. 11:43

Har en 320 d touring fra 2007, og der er ikke noget vindstøj overhovedet.

Serg H

Serg H
bruger siden
27-11-2004

05-12-2011 kl. 16:01

forruden er utæt.. den skal limmes eller helst skiftes inden det bliver helt galt.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

05-12-2011 kl. 20:14

Tjek om motorhjelm er rigtig lukket, tjek om alle vinduer er kørt helt op og er tætte.

Normalvis er der ikke meget vindstøj i en sådan bil, hvis det er det du kan høre.

Ta lige et kig under bunden på bilen, kig bagfra fra siden og forfra, om det ser plant ud under bilen. Der kan sidde et plastic bund skjol løs.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

06-12-2011 kl. 02:47

Nu er det vel ikke en der har været i uheld, og måske fået ny dør mv. Det virker mystisk. en 3 serie har ikke rigtigt noget vindstøj, men det kan være en ubetydelig detalje som kan rettes på 1min. måske som en skriver en list i døren eller måske ruden der ikke køre den sidste mm op. Men det skal rettes og det må din forhandler hjælpe dig med....Hvis du mener der er vindstøj ja så er der det sikkert også!! lad dig ikke spise af med en dårlig forklaring. Har selv haft 320d og kørt i kraftig blæst og kuling...den siger ikke noget. Højest lidt dæk støj ved vinter dæk, men er også meget minimal.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

14-12-2011 kl. 21:52

Hej Poul

Ja det med "expert" kan jo være lig med boller fra koberg. Nu har jeg ikke selv hørt dit vindstøj, så er jo lidt umuligt at kommentere på. Men kan du høre pibe eller hvisle lyde, skal lister i døre og ruder tjekkes. Et sidespring er at jeg for mange år siden købte en ny toyota hvor der blev vrøvl med gearkasse efter 5000km. Klagede min nød i flere omgange, og kunne godt se at der blev talt om mig på værkstedet. måtte til sidst slå hånden i bordet over for værkføreren og fortæælle ham hvor debile hans folk var, og at han bare ku skrubbe ud og ta en tur i bilen. Gjorde ham klart at jeg vidste hvad jeg talte om. Han tog en tur og blev meget rød i hovedet. Der skulle by gearkasse på. Nogle mennesker har en evne til at kan høre og mærke hvis noget er galt med en bil, og er ofte ikke en mekaniker!!!

Gad vide om der sidder noget skidt i de nyre ude foran eller sidespejl som ikke sidder som det skal.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

15-12-2011 kl. 19:28

Ja en træls ting at ha påbilen. Alt skal tjekkes som vindues visker og under dem ved motor hjemlen sidder noget plast. Det kan sidde løst eller ikke slutte helt tæt. Der kan være blade kommet ind i luft systemet osv.

God jul

Gert Smed

Gert Smed
bruger siden
13-08-2007

22-02-2012 kl. 08:07

Kan den forrige ejer have monteret en vindafviser som denne, der sidder i klemme mellem vindue og gummiliste, så kan listen være klemt og derfor ikke slutte tæt.
http://campingnetshop.dk/popup_image.php?pID=8490&TB_iframe=true&width=750&height=560

Niels A. Jakobsen

Niels A. Jakobsen
bruger siden
10-11-2006

23-07-2012 kl. 20:13

Hej
Jeg har haft både en BMW 320 E36 og en E46 og har nu en BMW 320d E90, ingen af mine har haft problemer med vindstøj.
Tvært imod, så taler min kone og jeg sommetider om, hvor utrolig lidt støj der er når vi kører, også selvom vi kører 160 km/t.
Mvh Niels