Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

27-11-2011 kl. 20:02

Ja
Ja
Ja

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

29-11-2011 kl. 07:08

Som I allerede har luret så er der her tale om forsøg på svindel - det drejer sig alt sammen om at de håber på i overfører penge til dem (et depositum) og så skal de nok sørge for at bilen bliver sendt til jer. Det gør den bare desværre ikke!

Er I i tvivl så er I altid velkomne til at kontakte os på info@bilbasen.dk - så kan vi hurtigt gi' vores mening til kende om den pågældende annoncør/bruger.

Michael Ring Møller Jensen

Michael Ring Møller Jensen
bruger siden
18-08-2004

29-11-2011 kl. 08:44

sandra S. skrev:
jeg skrev til et annonce, til en 2008 årgang ford fiesta, som har vist sig at være en englænder, han har skrevet det her til mig :

---------------------------------------------

Tak for din interesse i min bil.

Bilen er i god stand, har ingen tekniske skader, ingen ridser, ingen skjulte fejl. Bilen har danske papirer (indregistreret i Danmark), og alle serviceeftersyn er overholdt.
Jeg har arbejdet i Danmark i et år, og jeg har købt bilen der. Bilen er udstyret med vinterdæk.
Mit firma ville have mig hjem igen, så jeg er på nuværende tidspunkt i England (UK). Bilen er nu placeret i England, UK.

Jeg prøver at sælge den til denne pris, fordi jeg ikke benytter den længere (rattet sidder i venstre side, og det er meget vanskelig for mig at køre den), og det er synd at beholde sådan en bil og ikke benytte den.
Jeg har forsøgt at sælge bilen i UK, men der er ikke nogen der vil købe en bil hvor rattet sidder i venstre side.

Min bil er allerede hos et skibsfartsselskab her, i UK. (Jeg betalte dette firma for at håndtere transaktionen).
Vi kan gøre en handel, hvis du allerede ny er interesseret i at købe den.
Prisen er korrekt og den er ikke til forhandling.
Henvend dig venligst kun hvis du er interesseret, da jeg er træt af folk der stiller spørgsmål, som slet ikke har nogen reel interesse. Grundet den særdeles attraktive pris er du ikke den eneste der er interesseret i min bil.

Tak.
Dornel Mattew

-----------------------------------------------------------
er det en svindel annonce som jeg skal se bort fra ?

Jeg har modtaget nøjagtig samme ind indlæg vedrørende
2003 Audi A3 - km 115.000 - pris kr. 55.200‏
Tak for din interesse i min bil.

Bilen er i god stand, har ingen tekniske skader, ingen ridser, ingen skjulte fejl. Bilen har danske papirer (indregistreret i Danmark), og alle serviceeftersyn er overholdt.
Jeg har arbejdet i Danmark i et år, og jeg har købt bilen der. Bilen er udstyret med vinterdæk.
Mit firma ville have mig hjem igen, så jeg er på nuværende tidspunkt i England (UK). Bilen er nu placeret i England, UK.

Jeg prøver at sælge den til denne pris, fordi jeg ikke benytter den længere (rattet sidder i venstre side, og det er meget vanskelig for mig at køre den), og det er synd at beholde sådan en bil og ikke benytte den.
Jeg har forsøgt at sælge bilen i UK, men der er ikke nogen der vil købe en bil hvor rattet sidder i venstre side.

Min bil er allerede hos et skibsfartsselskab her, i UK. (Jeg betalte dette firma for at håndtere transaktionen).
Vi kan gøre en handel, hvis du allerede ny er interesseret i at købe den.
Prisen er korrekt og den er ikke til forhandling.
Henvend dig venligst kun hvis du er interesseret, da jeg er træt af folk der stiller spørgsmål, som slet ikke har nogen reel interesse. Grundet den særdeles attraktive pris er du ikke den eneste der er interesseret i min bil.

Tak.
Dornel Mattew

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Annoncen er væk, men da jeg tidligere slog nummeret op var også til en bilforhandler.

Håber ikke der nogle som falder for Dornel Mattew annonce.

Mvh.

Michael

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

13-12-2011 kl. 13:49

@Henrik - vil du lige sende et link til annoncen?

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

14-12-2011 kl. 07:18

@Henrik - annoncerne er væk ja, kan jeg se - vi har lukket de pågældende profiler på mistanken om svindel og med go' grund kan jeg se ud fra det du sender ovenfor.

Vi kan desværre ikke politianmelde sagen, da der ikke foreligger nogen forurettet - altså der er ingen der er blevet snydt.

Vi har en "anmeld annonce"-funktion på alle annoncer - den må du/I meget gerne benyttet hvis I finder lignende annoncer. Så håndterer vi disse hurtigst muligt.

På forhånd tak for hjælpen!

/Kasper