Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
20-11-2011 kl. 11:52
Det er da rart at nogle tager en ulykkelig alvorligt, og svare på spørgsmålet i en sober og saglig tone i stedet for at grine af at quinden tilsyneladende ikke ved meget om biler.
Hilsen Lars
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
21-11-2011 kl. 05:44
J L skrev:
hold nu op mand....
Skilsmisse er mere normalt snart end at drikke sødmælk og hun er kun 32, hun skal nok nå at finde en anden......vi er sku allesammen ulykkelige et eller andet sted så det skal nok gå.....
Please lad være med at gøre alt til tabu - det er kvalmende
Hvis du nu prøvede at se det humoristiske i tråden, så er der ingen der gør noget til tabu, få nu det østrogen rystet ud af kroppen.
Hilsen Lars
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
22-11-2011 kl. 05:47
J L skrev:
Tro mig, jeg har gennemskuet at det er lavet for sjov..
Jeg håber dit første indlæg er gennemsyret af ironi.
De sidste otte ord i dit andet indlæg, er dog voldsomt pinligt og udstiller din infantile primat hjerne på den mest absurde måde. Hvis du endelig skal være lidt maskulin så skal du stå lidt tidligere op end kl. 544 for at hyle mig ud af den....
Hilsen Jesper
Jeg står ikke op kl 5.44 for at hyle dig ud af den, men for at møde på arbejde til tiden...
Og jo hele mit indlæg var fuld af ironi.
For mig er skilsmisser ikke tabu. Jeg lever sammen med en dejlig kvinde der har 2 børn med en anden, og min ene bror er gift for 2. gang, så jeg kender godt alvoren i skilamisser, men jeg kender også godt humoren i en god vits.
Hilsen Lars
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
22-11-2011 kl. 18:51
J L skrev:
Jamen så er der ingen ko på isen...Så må du hermed modtage min dybeste undskyldning omkring mit indlæg.
(Ironi er ikke brugt)
Alt forladt
Hilsen Lars