Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

18-11-2011 kl. 10:42

Hej Egon.

Jeg kan da prøve :-)

Jeg husker faktisk stadig da bilen kom frem, den blev "høvlet ned" af pressen, men bilen var flot, veludstyret og prisrigtig en rigtig god kombination især i afgiftsbelagte danmark.
Det var jo bla. DEN bil der gjorde Peugeot til Danmarks mest solgte bil i en årrække
Derurover, så kunne/kan du få den til gode priser med superøkonomiske dieselmotorer. Da 2,0 HDi-modellen kom frem for satan en megafed motor, nærmest en lille GTi der kunne køre 20 km/L. Den perfekte bil til pendleren.

At den stadig sælger, skyldes at prisen er meget rigtig, og at det faktisk, efter min mening, STADIG er en pæn lille bil.

Det kan da godt være at den ikke er HELT up-to-date, men ligessom med mobiltelefoner og computere, så findes der faktisk masser af mennesker som ikke nødvendigvis, vil have det sidste nye for enhver pris (incl. mig, jeg har ikke engang en smartphone, og jeg lever faktisk forholdsvist lykkeligt alligevel)
Husk også på at selvom du køber markedets mest moderne bil idag, så kommer der noget bedre om få år.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg