Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

13-11-2011 kl. 15:57

At en bil er nysynet er ikke en stempling for at bilen er holdbar, men at den overholder visse krav på synsdagen.

Til den pris er det også svært at forvente en helt fantastisk bil, og tjekker man ikke bilen grundigt inden køb, kan man nemt komme i din situation. Tjekkede du ikke bilen inden køb? Man kan ikke altid tage forhandlernes ord for gode varer. Men er bilen solgt dom afhentning, er der nok ikke så meget andet at gøre, andet end at det har været en lærestreg

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

13-11-2011 kl. 17:39

Et syn af en bil i dag, siger INTET om bilens stand. Du må ikke regne med at bilen er noget værd bare fordi den er nysynet.

Det kan sagtens tænkes at forhandler har en aftale med et eller andet synssted, hvor bilerne bliver synet lige nemt nok.

Jeg er bange for at det bliver svært for dig at få noget ud af denne sag, med mindre du kender en god advokat.
Men ellers er jeg desværre enig med de andre... rigtigt dyre lærepenge.

I øvrigt vil jeg anbefale på det kraftigste at hvis du skal ud og købe bil i det prisniveau en anden gang, så få en eller flere folk med der ved noget om biler, især hvis du ikke selv er mekaniker...

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

13-11-2011 kl. 18:33

8000;- ?????
Du er ikke blevet snydt, du skulle have købt en cykel istedet, beklager men det er altså et spørgsmål om hvad man kan forvente til den pris.
Hvis du går videre med sagen, så bliver der altså set på hvad man, med rette, kan forvente til købsprisen.
en ny bil i den størrelse koster 250.000,- hvor langt kommer man så for 8 ??
en bil til den pris er lidt ligessom at købe en lottokupon.

Profil slettet

Profil slettet

13-11-2011 kl. 19:15

.

Dette indlæg blev 13-11-2011 20:43 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

13-11-2011 kl. 19:24

Hej Eva

Der er nok ikke andet at gøre end at prøve at sælge bilen igen. Prøv at forlange 6900 for den, det er den nok stadig værd for den rette person som selv kan lave ligt her og der.