Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Morten H
bruger siden
03-04-2005
12-11-2011 kl. 18:30
Hej Martina.
Du skal bruge ganske almindelige aviser, vand, en bilvaskebørste og autoshampoo.
Læg aviserne ud over forrude og lygter (evt. sidespejlene + forreste nummerplade, da de også fanger en del insekter), gøre aviserne våde/gennemblødte og vente en rum tid, indtil insekterne er blødet op og er lige til, at vaske af med en bilvaskebørste og vand med autoshampoo.
MVH Morten
Du skal bruge ganske almindelige aviser, vand, en bilvaskebørste og autoshampoo.
Læg aviserne ud over forrude og lygter (evt. sidespejlene + forreste nummerplade, da de også fanger en del insekter), gøre aviserne våde/gennemblødte og vente en rum tid, indtil insekterne er blødet op og er lige til, at vaske af med en bilvaskebørste og vand med autoshampoo.
MVH Morten
Profil slettet
12-11-2011 kl. 18:33
Da jeg i sommers lånte min søsters Zafira til at køre de 350 km til grænsen og de 350 km hjem igen, ville jeg for at være flink lige fjerne insekterne fra fronten og sidespejlene, det gik relativt nemt bare med varmt vand og opvaskemiddel.
Men det lyder da til at din egns insekter er værre end dem vi har her nordpå
Men det lyder da til at din egns insekter er værre end dem vi har her nordpå
Profil slettet
13-11-2011 kl. 11:30
Det var dog nogle væmmelige vinterinsekter martina døjer med.
På mine bredegrader er det mest insekter som: kronvildt, ræve, katte og pindsvin vi døjer med på denne årstid.
Pindsvine tarme er det blot at skylde af med lunken vand de andre insekter kræver ofte professionel behandling. ;-))
På mine bredegrader er det mest insekter som: kronvildt, ræve, katte og pindsvin vi døjer med på denne årstid.
Pindsvine tarme er det blot at skylde af med lunken vand de andre insekter kræver ofte professionel behandling. ;-))