Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

T i

T i
bruger siden
17-06-2006

06-11-2011 kl. 21:54

Der er vist ikke nogen patentløsning på dette.
Personligt forsøger jeg ofte at parkere lidt længere væk end andre gider gå (forskellen er måske 30-40m ekstra til fods) eller finder et hjørne/enden af parkeringspladsen, hvor jeg kan parkere helt ud til den side, hvor der ikke er flere parkeringspladser.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Tom Abildgaard

Tom Abildgaard
bruger siden
12-09-2011

07-11-2011 kl. 09:39

Kasper Rasmussen skrev:
Det prøver jeg også selv, men der er ikke meget plads hvor jeg bor og folk kører tit skævt ind i båsen så de er meget tæt på at lave buler og ridser i de andre biler, det er kun et spørgsmål om tid før det sker :(

Så tænkte om der var noget man kunne sætte på døren eller noget for at beskytte bedre?

Altså vil du beskytte din dør når du åbner op, så du ikke ødelægger deres bil? Eller vil du have beskyttet din egen bil mod at de lukker deres dør op i din?

Ud fra dit sidste indlæg, lyder det som beskyttelse mod at du lukker din dør op i andre. Jeg ved at Ford er ved at lave noget:
http://politiken.dk/tjek/bilerogmc/ECE1431209/simpel-gummibeskytter-skal-redde-bildoere-fra-buler/

Profil slettet

Profil slettet

07-11-2011 kl. 10:45

Medmindre du polstrer din dør med flamingo når du parkerer, tror jegi kke du kan gøre noget. Folk er fuldstændig ligeglade med ens ejendom, og om de kommer til at bule eller ridse en bil, er ikke noget de får dårlig samvittighed over.

Serg H

Serg H
bruger siden
27-11-2004

07-11-2011 kl. 13:11

hvad med at parkere på to pladser, hvis der er ingen p-vagter:-)