Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

30-10-2011 kl. 13:22

De gør det altså forbavsende god hos hyundai

http://www.carpages.co.uk/hyundai/hyundai-i40-24-10-11.asp

om man så kan lide dem eller ej. :-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

30-10-2011 kl. 14:09

bo .. skrev:
De gør det altså forbavsende god hos hyundai

http://www.carpages.co.uk/hyundai/hyundai-i40-24-10-11.asp

om man så kan lide dem eller ej. :-)

Jeg tror nu heller ikke at der efterhånden er mange bilinteresserede der er i tvivl om at Hyundai laver et godt produkt, det er heller ikke dét der er spørgsmålet her.

Jeg må indrømme at jeg også tænkte at priserne var en smule voldsomme da de blev afsløret; jeg må tilslutte mig dem der skriver at prisen måske nok er for høj for Hr. og Fru. Danmark at sluge.

Produktet kan helt klart godt bære prisen hvis man ser på Value For Money alene, men som brand tror jeg at de koreanske mærker stadig har et stykke vej endnu før gennemsnitskøberen ser på dem som ligeværdige til de mere etablerede mærker.

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

30-10-2011 kl. 16:06

Jeg synes, at det er en rigtig flot bil.
Og skulle jeg have mig en rummelig st.car, ville jeg da i det mindste overveje den.

Som jeg ser det, er det pt. et af de bedste køb i klassen.
Og jeg ville til enhver tid vælge den fremfor f.eks. Peugeot 507, som den jo ellers matcher meget godt på størrelse, stil og pris.
Men når det så er sagt, så synes jeg nu stadig, at Skoda Superb lige gør det den lille smule bedre end alle konkurrenterne, når det kommer til value for money, at den stadig vil være mit valg.
Men konkurrencen - ikke mindst fra Korea - bliver hele tiden stærkere.

Lars Mortensen

Lars Mortensen
bruger siden
30-03-2005

31-10-2011 kl. 10:38

Ult. september var der indregistreret 140 stk., så det varer nok lidt, får den er synlig i gadebilledet !

Det er nu også de færreste nye modeller, der efter et par måneder fylder mellem de over 2 millioner andre ude på vejen.............

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

31-10-2011 kl. 11:11

Hej Torben.
der bliver, groft sagt, ikke solgt biler til de priser til "Hr. og fru Danmark" uanset om vi snakker VW, Skoda, Citroen eller Hyundai i øjeblikket.

Biler i det der kaldes jobbilklassen er typisk sælgerbiler, der bliver Leaset, nu kender jeg ikke i40érens beskatningsgrundlag, men hvis DET er godt, så skal der nok komme nogle ud og køre, som vi private kan købe om 3 års tid.