Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Serg H
bruger siden
27-11-2004
10-10-2011 kl. 18:04
tænk på din ryg!! du skal sidde på denne C1-"taburet" i mindst 2.5 timer hver dag.
Dette indlæg blev 10-10-2011 18:05 redigeret af dets forfatter.
Profil slettet
10-10-2011 kl. 21:13
Marie Kønig skrev:
Tak for alle jeres input.
Efter at have læst og selv tænkt over det , tror jeg vi snupper en ny bil.
Så nu skal vi bare finde ud af, hvilken vi skal ha' - og hvilken der kan indeholde en 2 meter høj mand ( ja, det er så næste udfordring ;-))
Tusind tak igen !
Så er det da godt der er biler for alle i mch
i10 er den største af de små forøvrigt. :-)
Profil slettet
10-10-2011 kl. 21:41
Hvad med en ny Picanto (altså den helt nye model). Har ikke prøvet den, men den har fået rigtig god omtale i diverse bilblade.
Hvorvidt der kan være en 2 meter høj mand må komme an på en prøve. Jeg er næsten 2 meter og kan godt være i C1'eren, men der er kommet en del attraktive alternativer til siden.
Tjek evt også: Suzuki Alto/Nissan Pixo (stort set samme bil), Renault Twingo og evt Fiat Panda (den er dog på nippet til en udskiftningen, og sikkerheden er ikke på omgangshøjde med nogle af de andre - hvis man går op i den slags).
Men I skal jo bare ud og prøve og mærke efter :-)
Vh Anders
Hvorvidt der kan være en 2 meter høj mand må komme an på en prøve. Jeg er næsten 2 meter og kan godt være i C1'eren, men der er kommet en del attraktive alternativer til siden.
Tjek evt også: Suzuki Alto/Nissan Pixo (stort set samme bil), Renault Twingo og evt Fiat Panda (den er dog på nippet til en udskiftningen, og sikkerheden er ikke på omgangshøjde med nogle af de andre - hvis man går op i den slags).
Men I skal jo bare ud og prøve og mærke efter :-)
Vh Anders