Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

02-10-2011 kl. 08:48

Men det viste du vel godt da du købte den, men du ville bare have en VW ?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

02-10-2011 kl. 12:33

Et forholdsvis usagligt indlæg, og deraf usaglig tråd.

Du beklager dig over reperationer på en 7 år gammel bil, men nævner intet om hvor meget bilen har kørt, hvordan den er behandlet, og hvad der er lavet.

Nogle mennesker kan ødelægge alt, og du har været meget uheldig at at overtage en bil fra en sådan person.

Hilsen Lars

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

02-10-2011 kl. 14:52

Hej Kim.

Nej jeg kører ikke selv VW, men en gammel Audi fra 95.

Det jeg mener med usagligheden er at man bare generalliserer en bestemt bil for at være noget LORT, uden at forklarer hvad den har været udsadt for, og hvor langt den har kørt.

Min ene breo har en 5 år gammel Mondero, hvor motoren stod af efter ca 200.000km, gør det mondero til en dårlig bil?

Jeg har hørt om flere der har fået skiftet motor i Avensis på garentien. gør det Avensis til en dårlig bil?

Det jeg mener er at alle biler kan have fejl, og nogle gange hører det sammen med hvordan de bliver kørt.
Og antallet af fejl hører nogen gange sammen med hvor mange biler der er lavet.

Hilsen Lars.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

02-10-2011 kl. 16:19

Ja den har sikkert været tæsket godt igennem. Mange tdi biler af disse typer bliver kørt og presset til kanten, og så med dsg bliver det hele ekstra prresset. Køber man en bil og man efterfølgende finder ud af at der er lidt for meget ivejen, ja så skynder man sig lige at få den byttet væk til noget andet. Men nu er der jo mange der køber noget halv gammelt skidt, som er kørt ad h til.