Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
30-09-2011 kl. 07:09
Vælg Insignia med de der speciel sæder, fuck man sidder godt i dem, jeg sad i en i Biler i Bella :-) og det må være det bedste ekstra udstyr til den bil.
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
30-09-2011 kl. 15:29
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
30-09-2011 kl. 15:54
brian pedersen skrev:
Okay, tror også det bliver oktaviaen.
Har lige været nede for at skulle kigger på Insignia'er. Det viste sig at der var en skrive fejl i deres annonce, så bilen kostede 299.000 kr og det ville jeg ikke betale.
Hej Brian.
Nej jeg kunne heller ikke rigtigt forstå den pris du nævnte. Jeg mener ikke der som sådan er et problem vedr.. sikkerhed i skodaen. Den lgger bedre på vejen end opel syns jeg. Og service for hver 30.000km og 4års garanti. Snup en tur i en. Jeg vil også gætte på at gensalgsværdien muligvis er højere på skodaen....eller ialfald nemmere at sælge igen.
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
30-09-2011 kl. 16:07
muligt at den har større moment, men opelen er en halvtung fætter og brændstof økonomi ikke helt som dem jeg mener er nye commenrail motorer som er meget støjsvage og bruger noget mindre brændstof. men du skulle prøve dem. En opel er i karossen på størrelse med med bmw 5 serie E60.
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
30-09-2011 kl. 18:46
Ja vi forstår måske tingene forskelligt eller måske udtrykker jeg mig forkert, og det er jo min fejl at jeg skriver noget andet end jeg tænker.
Det jeg mente var at opel motoren virker lidt sløv til de mange kilo når man køre i den til forskel fra oktaviaen. Det kan være den fornemmelse man får, lidt ala bmw at man måske ikke mærker fart i nogle modeller. Er godt klar over de ting du nævner de har i opgivelser på parpir, men syns den støjer meget opel motoren. Den 160hk gør det derimod fremragende, men er ikke lige den der bliver talt om. Men rigtigt manden må selv ud og afgøre det. Smag og behag er jo forskelligt. Iøvrigt har dem med 130hk fra opel i flere tilfælde klaget over brændstof økonomi. Om det er kørestil eller andet skal jeg ikke kunne sige. Men jo jeg havde måske også valgt noget andet. Men vi er jo alle forskellige.