Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
10-09-2011 kl. 00:19
Peter Andersen skrev:
Hej
Jeg har alvorligt kig på en BMW 530d fra 07/08 ca. 130000 km, hos Carclub i Kolding.
Det er en tysk importeret og med alt i udstyr.
Umiddelbart ligner det en seriøs butik og ligeledes biler.
Er der nogle som har erfaringer med at handle med Carclub i Kolding eller med at købe højtudstyrede tysk importerede BMW´er?
Mit alternativ er at købe ny Passat eller Audi A4.
Jeg har bare oplevet kæmpe afskrivninger ved at købe nye biler til ca. kr. 500.000 og vil nu evt. prøve at købe brugt luksus istedet, og dermed håbe på mere value for money !?
Er det en god ide?
Tjae vi ser jo forskelligt på tingene. Men JEG vil sige at en sådan en som du har kig på taber mindst lige så meget som andre. husk det er en gl model og du kan få problemer med turbo kobling mv på denne model. Den sluger også en del brændstof. Jeg vil også sige at det også kommer an på om du selv har pengene eller skal have finansieret......For hvis det er det sidste kan du lease dig til det billigere end låne. Du kan få næsten nye bmw 520d (184hk) af den nye model tilgodt 500.000. men som alt her i livet koster det ligemeget hvad. Jeg personligt ville aldrig hoppe på en gl model med 130.000km. til den pris. men vi er jo forskellige som mennesker, og du skal jo gøre hvad du synes er rigtigt for dig. Jeg syns du skal kigge på den nye model bmw 520d enten i let brugt til godt 500 eller en leasing af en. Ta evt en koksmetal med org alu i 20". den ser sej ud, og den køre super. tænkt over hvad du vil og hvorfor og hvad dine evt ønsker koster dig eller hvad de kommer til at koste.
Mvh