Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
H P
bruger siden
06-01-2004
12-08-2011 kl. 16:44
Hej Mads-Ulrik.
Bilbasens vurdreingspogram kan, i bedste fald, vurdere en "stangvare" dvs. en model som der kører forholdsvist mange af.
Når du kommer ned i en klassiker, så er progammet værdiløst.
Der ER bare ting der er, stort set, umulige at vurdere; feks: Da den nuværende pave blev indsat, blev hans gamle Golf II pludselig 1.000.000,- værd ??
Jeg var til Race i fælledparken i week-enden der talte jeg med en (rigtig flink) fyr som stolt viste mig sin 1989 Fiat Ritmo 130TC han hvade købt for 100.000,- ????
Prøv lige at taste DEN ind på bilbasen :-)
Bilbasens vurdreingspogram kan, i bedste fald, vurdere en "stangvare" dvs. en model som der kører forholdsvist mange af.
Når du kommer ned i en klassiker, så er progammet værdiløst.
Der ER bare ting der er, stort set, umulige at vurdere; feks: Da den nuværende pave blev indsat, blev hans gamle Golf II pludselig 1.000.000,- værd ??
Jeg var til Race i fælledparken i week-enden der talte jeg med en (rigtig flink) fyr som stolt viste mig sin 1989 Fiat Ritmo 130TC han hvade købt for 100.000,- ????
Prøv lige at taste DEN ind på bilbasen :-)
Profil slettet
12-08-2011 kl. 17:08
Jeg tror måske også, det er fordi Storbritannien både er et større marked og bilerne generelt er billigere.
Der kører jo flere af alle biler i England, Fx er der i Danmark ialt 12 Fiat Coupé i udbud, det er inkl. dem uden turbolader.
Men inde på www.Autotrader.co.uk er der 33.
Der var blandt andet en Turbo med mindre end 70.000 miles på klokken til omkring 1700 pund.
Der kører jo flere af alle biler i England, Fx er der i Danmark ialt 12 Fiat Coupé i udbud, det er inkl. dem uden turbolader.
Men inde på www.Autotrader.co.uk er der 33.
Der var blandt andet en Turbo med mindre end 70.000 miles på klokken til omkring 1700 pund.
Dette indlæg blev 12-08-2011 17:09 redigeret af dets forfatter.