Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

18-05-2011 kl. 18:51

Måske skulle du granske dit indre......Man får jo ikke noget forærende til spot pris uden at der næsten altid er en hage ved det. Især ikke når det drejer sig om handel med biler fra udlandet. Men du sidder vel og håber på at det er helt legalt, og du som den eneste i Dk kan gøre århundredes handel .-) nej lad du være med at spilde din tid på en sådan gang pjat.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Gert Smed

Gert Smed
bruger siden
13-08-2007

18-05-2011 kl. 20:41

Slettet

Dette indlæg blev 19-05-2011 08:43 redigeret af dets forfatter.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

19-05-2011 kl. 00:31

Rune W skrev:
Kære T Nielsen

Jeg har gransket mit indre og har erkendt, at jeg nok ikke er ved at gøre århundredets bilhandel.
Men jeg forestiller mig, at andre kunne have gavn af at vide, at der er oprettet hjemmesider med tilsyneladende legale selskaber med henblik på svindel. Jeg har ikke, i de få søgninger jeg har lavet i denne forbindelse, set artikler/indlæg hvor sådanne firmaer er nævnt.
Men tak for dit relevante indlæg på min tråd.

Mvh

Rune

Hej Rune...

Hmm jeg håber ikke du er blevet stødt på nogen måde over mit svar, men som du ved er det ikke altid lige nemt at se hvordan og hvorledes. Jeg troede måske at du var en der ville gå langt i at få en bil til spot pris, er der jo nogle der gør. Men fint nok du nævner det her på siden . Der har i de sidste dage været en del skriven om lidt af den slags. Man kan kun fraråde folk at kigge til udenlandske sider og folk der henvender sig fra udlandet og vil købe bil via annoncer....bla. her på bilbasen. men en del bliver jo snydt, så derfor mine lidt "skarpe" ord/vendinger om du vil.

Mvh

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

19-05-2011 kl. 05:35

Rune skriver jo selv svaret i sit første indlæg.

Der er antaget et chippingfirma til at forestå handel og fragt til DK.

HVORFOR skal en dansk indregistreret bil fragtes til DK?
dette lugter ikke bare af svindel! det stinker!!!

Men trods alt det er godt med nogle advarsler her på siden.

Hilsen Lars

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006

19-05-2011 kl. 10:17

At man overhovedet bruger 2 sek på at overveje om det er svindel siger alt om hvorfor disse svindlere fortsat agerer rundt omkring...

BO DAMGAARD

BO DAMGAARD
bruger siden
27-04-2007

20-05-2011 kl. 02:34

Til de 2 der nævner biler, skulle ham der har oprettet begge biler, måske have samme navn.
Der bliver vel skrevet at den står med plader på og at der ikke er nogen rest gæld eller pant.
Er der nogen som er nået til at få stel nummer og så søge bilen her hjemme, via forhandler.
Men drejer det sig om svindel, kan de være meget dygtige til at skaffe sig det de skal bruge.
Er lidt spændt på at hører hvad der er at sige.

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006

20-05-2011 kl. 21:48

Stop nu med al den korrespondance med disse fuskere!. Det er jo folk som Jer der gør at de fornemmer fisk omkring krogen og derfor fortsætter deres arbejde!

Dette indlæg blev 20-05-2011 21:49 redigeret af dets forfatter.

Asif Mehmood

Asif Mehmood
bruger siden
05-03-2012

12-04-2012 kl. 13:32

Hej folk. en af min nære bekendt , har mailet med mand, her han skal sælge sin golf 4, år 2000. masser af ekstra udstyr, for 29,500 dkkr, han hævder at han har ikke mobil tlf nr, han flygtede fra Denmark, på grund af kone.
pas på ham,

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006

13-04-2012 kl. 10:30

Jeg forstår godt konen...

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

30-10-2014 kl. 16:05

Vi konstatere endnu en gang at de kloge snyder de mindre kloge :-)

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

31-10-2014 kl. 20:53

Gad vide hvorfor fjolser bruger tid på udenlanske forespørgsler.......Fordi de vil snydes, så simpelt er det.....

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

02-11-2014 kl. 16:03

Nu er der imidlertid ikke meget konstrutivt over denne evige forsøgen og higen efter at sælge bil til udenlanske svindlere......Forstår ikke helt hvad det er der gør i bliver ved at tæske rundt med denne form for åbenlys svindel.....Det er jo helt rigtigt som jeg anførere i mit synspunkt...i vil jo snydes....altså 2+2 er =4 ikk.....i kobler intet mistænkeligt ved denne for for bilhandel vel.....

Jonas Bak

Jonas Bak
bruger siden
17-04-2005

02-12-2014 kl. 13:23

Har også været i kontakt med svindler:

Wichan Michael
Schillerstraße 3,
35066 Frankenberg (Eder), Deutschland

alleurodesigner@gmail.com

Ville sælge en Golf V GTI, med den sædvanelige smøre med den skal levereres af fragtfirma og man skal betale X% af bilens pris før de udlevere den.

Undre mig dog over bilbasen er så langsomme om at få slettet annoncen selvom de er blevet gjort opmærksom på det.

Anders R.

Anders R.
bruger siden
22-06-2005

14-12-2014 kl. 14:43

Samme person har netop sat en motorcykel til salg på Autoscout24.de. Alarmklokkerne ringede da han lagde den op som en 1934 og de først startede produktionen af dem nogle år senere. Noget som enhver ejer af disse sjældne cykler ved. Han har helt sikkert ikke rent mel i posen, så andre der evt. Googler ham og kommer hertil, er hermed frarådet til at gå videre med manden.

Har ham registret med en email der hedder wichael@outlook.de

Dette indlæg blev 14-12-2014 14:45 redigeret af dets forfatter.

N L

N L
bruger siden
10-01-2006

20-01-2015 kl. 21:07

Har også lige fået modtaget sms fra mary, skal skrive tilbage til hendes mail mary-clymer01@outlook.com

Frank Munkholt

Frank Munkholt
bruger siden
02-09-2013

16-02-2015 kl. 16:57

RE: Din Toyota til salg på Bilpriser.dk‏RE: Din Toyota til salg på Bilpriser.dkFrank Munkholt 16:54 Til: andre lundhttp://www.guloggratis.dk/biler/personbiler/toyota/avensis/annonce/26750984-toyota-avensis-vvt-tx-st-car-18-5d
Du er en svindler møg dyr.
Date: Mon, 16 Feb 2015 15:28:19 +0200
Subject: Re: Din Toyota til salg på Bilpriser.dk
From: andre.lund469@gmail.com
To: framu68@live.dk

Hej, Jeg arbejder som ingeniør på et krydstogtskib og kan derfor ikke mødes med dig eller bringe køretøjet selv. På grund af det store antal mennesker, der kun stiller flere spørgsmål uden nogen reel interesse i at købe, besluttede jeg at håndtere salget via en anden platform. Er du bekendt med uShip Transport? Bilen sammen med alle dokumenterne er allerede på transportfirmaet depositum forvaring i Skotland og klar til transport. For hver dag, at min bil sidder i varetægt transportselskabets jeg betale visse skatter. Derfor har jeg besluttet at forhandle prisen for at finde en køber hurtigt. Som du ved, uShip, ( www.uShip.co.uk ,www.uShip.de , www.uShip.com ) det er den bedste organisation for online-transaktioner i Europa. Jeg er 100% tilfreds med deres tjenester, fordi de beskytter os begge (køber og sælger). Du har 14 dage til at inspicere og kontrollere bilen. Du kan gå til en lokal tjeneste og tjek bilen. Hvis det er OK at lade mig vide, så jeg kan forklare dig hvordan det virker. Med venlig hilsen, André Hej, Remix works as Ingeniør on an krydstogtskib and can therefore not meet with grave or bring køretøjet themselves. Because of the butik number of people that only Stiller several questions Uden any hjuls interest i Kobe, decided that på deal with Salg via another platform. Er du bekendt with uShip Transport? Bilen with all the Dokumenter are already aba transportvirksomhed Depositum varetægtsfængslet i Skotland and ready to transport. For Hver dag, på min bil sidder i varetægt transportselskabets Remix betale certain Skatter. Therefore has Remix decided to forhandle prisen for to find en Køber quickly. Som du aba, uShip ( www.uShip.co.uk , www.uShip.de , www.uShip.com ), it is the best organisation for online Handels i Europe. Remix ER 100% satisfied with their TJENESTER, because de Beskytter os both (Køber og SÆLGER). Du has 14 dage to på inspicere og kontrollere Bilen. You can go to en lokal Tjeneste og kontrollere Bilen. If it is OK ved Lade mig vide, so that can explaining the grave, how the functions. Med venlig hilsen André

2015/02/16 14:42 GMT + 02: 00 Frank Munkholt :

Hvis de 60000 kr er det som jeg skal give med danske papir så er jeg meget interesseret i at købe den .

Date: Mon, 16 Feb 2015 13:36:12 +0200
Subject: Re: Din Toyota til salg på Bilpriser.dk
From: andre.lund469@gmail.com
To: framu68@live.dk

Hej, Bilen er i meget god stand, ingen uheld. Bilen er indregistreret i Danmark med danske dokumenter og danske plader og den danske registreringsafgift er betalt. Jeg arbejdede som ingeniør i 2 år i Danmark, og jeg købte bilen. Da min kone blev gravid med mit andet barn, besluttede jeg at underskrive en ny kontrakt hjemme i vores by, Dundee i Skotland. Jeg er kommet hjem med bilen, så bilen nu er i Dundee. Jeg forsøgte at sætte min bil i Skotland for at sælge til en højere pris, men ingen ønsker at købe en bil med venstre hånd drev. (Også svært for mig at køre det). Jeg tænkte gå tilbage til Danmark og sælge bilen selv, men efter at jeg gjorde nogle beregninger ville det koste mig mere end £ 2.000. (Brændstof til skattebyrden på nogle veje, to nætter på et hotel, flybillet hjem og det faktum, at jeg vil mangle 5-6 dage fra arbejde). Så jeg besluttede at tage et firma med speciale i international transport køretøj. Jeg tilbød bilen til salg i Danmark, og når jeg finder en kunde, der er virkelig interessere

Frank Munkholt

Frank Munkholt
bruger siden
02-09-2013

16-02-2015 kl. 17:00

Bilen var tilsalg på bilpriser.dk til 60000 kr.
De samme billeder og en anden salgopstilling på gul og gatis.
Pas på der ude.
Husk at sløre nummerpladerne på billederne, for med dem kan de også give dig stelnummeret.
Det er bedre at bede om stel nr. for at tjekke for rest gæld.

Dette indlæg blev 16-02-2015 17:11 redigeret af dets forfatter.

Stephanie Høi Dybdal Pedersen

Stephanie Høi Dybdal Pedersen
bruger siden
16-01-2015

17-02-2015 kl. 23:25

Har fået PRÆCIS samme mails som dig også fra Andre Lund, dog var det en Skoda Octavia. Det lød også for godt til at være sandt, men var også nysgerrig og ville gerne høre mere, men da det kom frem med betaling til Uship, var hele beløbet på en gang inden jeg har fået bilen, havde jeg alligevel ikke lyst til at høre mere..