Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

17-03-2011 kl. 13:53

Hej med jer,

Ja, de er desværre aktive i øjeblikket - og det nyeste nye indenfor svindel er kontakt via sms. Det foregår altid uden afsendernr. og så henviser de til at man skal sende dem en mail.
Vi arbejder hele tiden på tiltag som kan forhindre dem I at kontakte jer - det sidste vi ønsker er jo at I skal blive snydt!

Såfremt I oplever lignende henvendelser er I altid velkomne til at skrive til os på info@bilbasen.dk, emne SVINDEL.

Så skal vi nok ta' os af det.

På forhånd tak for jeres hjælp!

Mvh Kasper, BilBasen Support

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

07-06-2011 kl. 12:31

Modtaget i dag fra Ronald Smith... :(

Hello

I would like to come and see what I'm buying from you.but currently out of state .... I am an engineer who is on a ship right now to Sarawak ...... I want you to know that I will pay via PayPal and I would pay the transfer fee paypal too ... because of the distance as I am currently in Sarawak ... I want you to provide me with the following information for me to proceed with the payment .. .

Name
Your e-mail to PayPal:
Amount
Phone Number

I would like you to know that after making the payment I would say my courier service to come and take your address once payment is received in your PayPal account.
Good day.

Ronald

Profil slettet

Profil slettet

06-07-2011 kl. 19:13

Jeg fik også to sms'er fra Dena Gold 08 igår, som ville have svar på Jamescody@live.com.
Jeg blev faktisk lidt glad for det er første gang nogensinde jeg har fået sådan et brev eller sms.

Kasper Stevn

Kasper Stevn
bruger siden
26-06-2003

14-07-2011 kl. 14:13

Ja det har efterhånden stået på i en del år.

Sjov og interessant læsning omhandlende disse nigeria svindlere
http://www.419eater.com

Profil slettet

Profil slettet

12-11-2012 kl. 13:30

Kim Olesen skrev:
Har lige sendt ham dette.

Hello Thomas, or Charles, or John, or whatever you call yourself right now,
If you think that I will support you or your other criminal friends, you are wrong.
But if I were you I would always look me back when I walk on the street, you have even more enemies than you have friends.
And you're not so well hidden as you think.

Don't feed the troll. Den slags modtager han/de i massevis - eneste måde at få den slags væk er ved at tie dem ihjel.

Mvh C S
www.e-bil.dk

Profil slettet

Profil slettet

27-12-2012 kl. 21:30

Kasper Fenger skrev:
Hej med jer,

Ja, de er desværre aktive i øjeblikket - og det nyeste nye indenfor svindel er kontakt via sms. Det foregår altid uden afsendernr. og så henviser de til at man skal sende dem en mail.
Vi arbejder hele tiden på tiltag som kan forhindre dem I at kontakte jer - det sidste vi ønsker er jo at I skal blive snydt!

Såfremt I oplever lignende henvendelser er I altid velkomne til at skrive til os på info@bilbasen.dk, emne SVINDEL.

Så skal vi nok ta' os af det.

På forhånd tak for jeres hjælp!

Mvh Kasper, BilBasen Support

Hej Kasper. Jeg hopper lige på her fordi jeg står i en meget frustrerende situation hvor jeg leasede en bil i februar måned af et leasingfirma Pleasure car leasing og jeg har kæmpet som en gal med dem. Helt fra starten har Ole Maintz som er ledelse i firmaet forsøgt snyde mig og det er i mange tilfælde. Han har prøvet opsige mig flere gange selvom jeg ikke har gjort noget forkert og jeg endte med måtte sætte advokat på. Den 14. december havde han meldt bilen savnet så jeg fik besøg af politiet som efter min større fremlægning af sagsbilag var på min side og lod mig beholde bilen. Nu er vi endt med at han idag, tidligt i morges tog bilen mens jeg sov og kørte den væk med alle mine ungers stole og ting. Alle der har været inde over , forsikringen,politiet, advokat, værksted samt Tripple Track er enige om at han svindler andre mennesker og han er samtidig truende og ubehagelig og han slipper bare afsted med det. Jeg står nu uden bil i min juleferie med mine børn og over 150.000,- fattigere. Jeg kører en retsag mod ham nu men vil gerne advare andre mod hans firma så de kan stå i samme situation. Kan man anmelde/advare hos Jer?

Mange hilsner
Tina