Bilbasen Forum
Indlæg slettet
T i
bruger siden
17-06-2006
03-01-2011 kl. 12:31
Præcis!!
Han har naturligvis heller ikke haft interesse i den.
Det der eksempelvis sker ved en handel som denne er at "køber" "kommer til" at sende sælger en check der er meget større end beløbet og derfor beder sælger om at overføre det overskydende beløb til "købers" konto.
Det gør sælger så, for efterfølgende at finde ud af at der ingen dækning er for checken (banken modtager i første omgang checken og sætter beløbet på konto. Men finder efterfølgende ud af den manglende dækning og trækker pengene tilbage, hvilket de har ret til).
Men den bankoverførsel som sælger har lavet til "køber" kan ikke trækkes tilbage....
Hvis du vil læse andre spændende historier om "nigeria breve" så prøv at checke hjemmesiden www.ebolamonkeyman.com
Der er mange underholdende historier om nogle personer der har gjort det til en sport at "snyde snyderne"
bjarne christensen
bruger siden
30-09-2009
03-01-2011 kl. 12:35
Kasper F
bruger siden
04-06-2009
03-01-2011 kl. 14:27
Det er (som I har opdaget) forsøg på svindel - I kan læse nærmere om det her bl.a. http://www.bilbasen.dk/nyheder/ViewGuides.aspx?GuideCategoryID=24
Vi gør rigtigt mange ting for at forhindre disse svindlere i at kontakte vores brugere, men skulle de alligevel få kontakt til jer vil vi meget gerne at I videresender evt. henvendelser til info@bilbasen.dk, så vi kan få dem behandlet hurtigt den vej igennem.
Har I spørgsmål kan I også altid rette dem dér.
På forhånd tak for jeres hjælp!
Kasper, BilBasen Support
Profil slettet
07-11-2011 kl. 20:22
Denne gang har han skiftet navn til Chris Burton.
Hans afsender mail er : abolas7@gmail.com
Profil slettet
19-06-2012 kl. 20:10
Christian Haugaard skrev:
Det gør de jo netop fordi folk aldrig bliver klogere
Jep, så længe der er folk der svarer fuskerne, så fortsætter de i bedste velgående. Og den sidste skovl er åbenbart ikke født endnu, siden der er nogen der rent faktisk hopper på det fupnummer...
Mvh C S
www.e-bil.dk
Profil slettet
13-09-2012 kl. 17:24
Lad nu være med at lege med på det, I opmuntrer dem kun. :-)
Profil slettet
13-09-2012 kl. 20:31
søren andreasen skrev:
hej jeg har modtaget en chek på 5300 pund fra denne person og han vil købe min mc og jeg skal sende den til et skibsanpart men han vil ha jeg skal aflevere rest beløb til dem sammen med mc
Anyway, vil jeg gerne have dig til at gå videre og indløse checken med din bank. Når checken er deponeret, venligt komme tilbage til mig med det tidspunkt, hvor pengene vil blive krediteret på din bankkonto. Så jeg kan informere speditøren om overførsel af forsendelsen. Er meget sikker på, at kontrollen kun vil bruge 3-5 dages til kredit penge ind på din konto.
Jeg håber, at dette er klart.
Jeg vil håbe at læse fra dig.
Tak.
Winpenny Tony
winpenny_tony@yahoo.com
så tror også det er svindel kan man blive straffet for at hæve pengene på min konto og se hvad han siger til det hvis banken vil være med til det
Ja - det er stjålne penge fra stjålne konti de benytter....
Mvh C S
www.e-bil.dk
Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006
16-09-2012 kl. 22:59
Helt ærligt, hvor naiv kan man være i dette land....
andy bengtson
bruger siden
20-03-2012
Profil slettet
20-10-2012 kl. 15:06