Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
03-03-2010 kl. 10:10
Kedelig oplevelse... Og kunne meget vel også være blevet en ret bekostelig oplevelse.
Men trods alt godt at en anden kunne finde fejlen.
Men trods alt godt at en anden kunne finde fejlen.
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
03-03-2010 kl. 23:17
Det er tit at det "kun" er reservedelsudskiftere der er på nogle værksteder. De er sjældent gode til at finde mærkelige fejl der ikke lige kommer som fejlmeddelelse på computeren.
Da jeg for nogle år siden købte en Mondeo. Der var et navianlæg der ikke fungerede ordentligt. De kunne ikke rigtigt få det til at fungere ordentligt. Så det rød til rep. 2 gange. Og hver gang 3-4 uger.
Og efter anden gang hvor det så stadig ikke duede, fikl jeg min kammerat til at kigge på det. På ca 8 minutter havde han rettet fejlen, og den kom aldrig igen. Og så er der lige det at han er trykker. Pinligt af et aut. Ford værksted ikke kunne finde ud af det.
Da jeg for nogle år siden købte en Mondeo. Der var et navianlæg der ikke fungerede ordentligt. De kunne ikke rigtigt få det til at fungere ordentligt. Så det rød til rep. 2 gange. Og hver gang 3-4 uger.
Og efter anden gang hvor det så stadig ikke duede, fikl jeg min kammerat til at kigge på det. På ca 8 minutter havde han rettet fejlen, og den kom aldrig igen. Og så er der lige det at han er trykker. Pinligt af et aut. Ford værksted ikke kunne finde ud af det.