Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
25-01-2010 kl. 15:48
Strange Poulsen
bruger siden
18-01-2004
14-03-2010 kl. 23:17
Dette indlæg blev 14-03-2010 23:20 redigeret af dets forfatter.
Strange Poulsen
bruger siden
18-01-2004
14-03-2010 kl. 23:18
Kan nogen af jer bekræfte at i har været på Kaj Munks vej 56 i Viby J??
Strange Poulsen
bruger siden
18-01-2004
14-03-2010 kl. 23:27
Marselis Invest A/S
wp_result:record_list:mob 40 89 32 36
wp_result:record_list:std 86 14 45 00
Marselisvej 5, 8000 Århus C
jens kjærsfeldt
bruger siden
06-01-2004
15-03-2010 kl. 20:36
Dette indlæg blev 12-05-2010 10:47 redigeret af dets forfatter.
Profil slettet
09-08-2010 kl. 14:52
Jacob Sandberg
bruger siden
30-07-2003
31-08-2010 kl. 21:10
Profil slettet
13-11-2010 kl. 01:44
Har i dag været ude at se på en Passat. 05/08 gået 80.000 ifølge sælger.
Bruger en time på at komme til den anden ende af København for at se bilen, og konstaterer så en udslidt, møgbeskidt leasing bil som har gået 115.000.
Da jeg ringer til sælger får jeg at vide at det er en beklagelig fejl. Han foreslår et lille nedlslag i prisen, og bliver derefter dybt fornærmet da jeg foreslår en lavere pris...
Latterlig fyr - hold pengene langt væk fra JK.
jens kjærsfeldt
bruger siden
06-01-2004
15-11-2010 kl. 11:24
Mit firma og mig selv kan selvfølgelig ikke lade være med at svare på dit indlæg. Det er helt iorden at man har mulighed for at kommenterer og udveksle erfaringer. MEN MEN det skal være på et seriøst plan og udfra reelle fakta og ikke som det er tilfældet "fordrejer" virkeligheden.
Som du er bekendt med kontaktede du os i sidste pr. mail op til flere gange for at forespørge på en Passat stc. Bilen var desværre solgt til anden side, men jeg fandt en magen til i svendborg til samme pris og samme km-tal, men både med aftageligt træk og vinterhjul. Du kunne ikke finde tid til at komme til svendborg, så vi gik igang igen og denne gang fandt vi en passat som stod hos en af vores leverandører i københavn. Vi havde fået oplyst et km. på 88-89.000, hvilket viste sig at være fejlagtigt oplyst da bilen havde km. 115.000. Du prøver bilen og kontakter os straks derefter. Du oplyser at du gerne vil have bilen.Vi beklager selvfølgelig at km-tallet var forkert og siger samtidigt at det må ændre prisen. Vi forhandler med vores leverandør og vi får et afslag på kr. 10.000 hvilket vi 100% vidergiver til dig. Dette er ikke hvad du selv forventer men vi kan ikke få større afslag. Du ønsker et langt langt større afslag som er helt ureastisk for en handel og langt langt under en sammenlignelig gns. salgspris (og langt under vores egen indkøbspris) derfor kan vi desværre ikke handle.
FAKTA er at vi finder en bil efter flere forsøg på km. 88.000 (og ikke som oplyst af dig 80.000), Du synes åbenbart godt om bilen,(du siger til os at den er pæn men skal nok have 4 nye dæk) da du ønsker at købe den. Handlen bliver ikke til noget da vi ikke kan matche dit pristilbud.
hr. michael jessen bilen var åbenbart ok til en handel og ikke som oplyst af dig en udslidt leasingbil (denne leverandør levere altid reelle biler til os, som er passet 100% med service og kun kørt med en person.) dernæst får både os og derfor dig oplyst forkert km-tal hvilket vores leverandør beklager, men siger samtidig at der skal ske en kompensation på prisen hvilket vi 100% videregiver som afslag til dig. Dette var åbenbart ikke nok. (det er jo oplagt at vores leverandør ikke kan sælge os en bil med et afslag som bevirker at bilens pris er helt urealistisk i forhold til biler som de sælger magen til på samme km-tal) man skal som vi gjorde forhandle pris og km-tal på et realistisk grundlag !!!! dette var de reelle fakta med venlig hilsen J.K. Biler
Profil slettet
17-11-2010 kl. 23:09
Profil slettet
17-11-2010 kl. 23:10
Dette indlæg blev 17-11-2010 23:12 redigeret af dets forfatter.
jens kjærsfeldt
bruger siden
06-01-2004
16-06-2011 kl. 17:35
Allan Heinsvig skrev:
Havde en lidt uheldig oplevelse med JK biler.
Ringede i går (11/6) for at få en tid til at prøvekøre en bil (Focus), og det var helt fint for JK.
Jeg spurgte for en sikkerheds skyld, om adressen, Kaj Munks Vej 56, var korrekt og fik ja.
Den 12/6 holder jeg på parkeringspladsen på nævnte gade, og kunne ikke lige se bilen, men var også lidt i god tid, så han kunne jo nå at dukke op med den. Jeg ringede til JK og sagde, jeg var fremme, men han startede med at sige, at nævnte bil var solgt i går, indtil jeg fik rettet årgangen på den. Dertil var svaret, at den var på vej på en vogn fra Sjælland, men at jeg selvfølgelig kunne prøve den tirsdag.
Jeg var lidt forvirret, og fik lagt på, hvorefter jeg blev ret irriteret, da jeg havde kørt efter at prøve den, og tilmed havde arrangeret børnepasning mv i den tro, at jeg skulle prøvekøre min nye bil.
Det er så anden gang jeg oplever, at han har en bil her på basen, som er på vej fra Sjælland. Man skulle jo synes, jeg havde lært lektion første gang, men ellers har jeg i hvert fald nu!
Han skal ikke forvente flere opkald fra mig. Heller ikke selvom ovenstående af ene eller anden grund er baseret på en misforståelse. Det er jeg lidt for irriteret til.
hej allan
Jeg beklager at jeg fik solgt "din" focus den 11.6, men jeg sælger til første køber medmindre vi har en klokkeklar aftale. Jeg har tit reserveret biler til kunder som blot er nysgerrige og ikke reelt potientielle købere. Jeg prøvede så i hast at fremskaffe en magen til, men som du skriver nåede den ikke til århus, som jeg var blevet lovet af autotranportfirmaet, hvilket jeg håbede til det sidste m.v.h. jk biler
Jesper A
bruger siden
10-01-2007
26-01-2012 kl. 13:18
Der har intet været i handlen som jeg synes virkede det mindste supsekt eller noget i den dur, og er overbevist om, at der heller intet blir i forhold til hvis der skulle være noget indenfor garanti perioden, eller i det hele taget.!
Ang.Jens som person i dette salg, vil jeg lige sige at han virker utrolig oprigtig og meget smilende og imødekommende..!!
Når vi nu skal købe bil igen, ved jeg helt sikkert at Jens blir ringet op, og har han ikke den model som vi vil have,så er jeg sikker på han finder en.!!!
V.h Jesper 25 12 06 09
jens kjærsfeldt
bruger siden
06-01-2004
09-07-2012 kl. 08:20
Erling Rasmussen skrev:
Jeg har købt en Ford 1,6 econetic af Jens. Ved handelen blev det omtalt, at der nødvendigvis skulle eftermonteres anhængertræk. Min kone og jeg, har faktisk forelsket os i denne lækre, velkørende bil og blev meget skuffede, da vi erfarede, at bilen ikke kan indregistreres med anhængertræk.
En samtale med Jens, har overbevist mig om, at han vil løse det lidt specielle problem uden ekstra omkostninger.
Som tidligere selvstændig, er handel, - og vurdering af modpart ikke fremmed for mig.
Min lille pointe er:" Hvis du med åbent sind udviser initiativ og virkelyst til glæde for de fleste, da er det ikke muligt at undgå, at der står nogle få tilbage, der begrundet eller ubegrundet er utilfredse.
Piet Hein formulerer det sådan: " Fanden sku` behage visse, når de alliível er utilfredse."
Jeg er overbevist om, at Jens med sit koncept, har rigtig mange tilfredse kunder, men det er jo normalt ikke dem der har behov for at brokke sig offentligt.
hej erling
det er med beklagelse at du ikke kan få træk på bilen.(mener man kan få træk på men kun til cykelstativ mm) Jeg opfordrede dig til at undersøge dette inden du besluttede dig, hvilket du åbenbart ikke fulgte op på, da du skulle bruge bilen med det samme. Jeg har i foregårs foreslået dig at finde en anden bil til dig til specialpris, hvilket du ikke har svaret på. Jeg synes det er for dårligt at udtrykke dig på denne måde da jeg igennem hele forløbet har opført mig fuldstændig reel.
mvh
jk biler
Profil slettet
09-07-2012 kl. 08:57
jens kjærsfeldt skrev:
hej erling
det er med beklagelse at du ikke kan få træk på bilen.(mener man kan få træk på men kun til cykelstativ mm) Jeg opfordrede dig til at undersøge dette inden du besluttede dig, hvilket du åbenbart ikke fulgte op på, da du skulle bruge bilen med det samme. Jeg har i foregårs foreslået dig at finde en anden bil til dig til specialpris, hvilket du ikke har svaret på. Jeg synes det er for dårligt at udtrykke dig på denne måde da jeg igennem hele forløbet har opført mig fuldstændig reel.
mvh
jk biler
Her må jeg give sælger ret - Selvom sælgeren er den professionelle, så bærer køberen også en del af ansvaret!
Og helt klart er det en kommunikationsbrist mellem købet og sælger her.
Mvh C S
www.e-bil.dk
jens kjærsfeldt
bruger siden
06-01-2004
09-07-2012 kl. 11:38
ja måske misforstod jeg dit indlæg. jeg har her og nu andre dieselbiler men poloer kan jeg først levere senere.
godt at få misforståelser udredet og håber du køber hos mig igen. håber du !!er glad for fiestaen
med venlig hilsen
JK Biler